  • 41. Data: 2013-05-01 09:49:44
    Temat: Re: Szybki komputer czy taki istnieje?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Innymi slowy jesli brakuje Ci responsywnosci systemu to duza poprawe
    > odczujesz po zamianie HDD na SSD.
    >
    > A teraz dawajcie warriorzy Stronnictwa AntySSDowego, dowalic, sponiewierac,
    > spalic mnie na stosie! :D

    Niby w jaki sposób ma przyśpieszyć w 5-6 procesach autocad (na tylu na co dzień
    pracuję)? Jak robi okresowy backup to można zapalić papierosa (jak ktoś pali).
    Nawet podkręcony core2quad + 8 GiB ramu to za mało + dysk SSD to za mało (ciężko
    się pracuje).
    W domu mam FX 8320 + 16 GiB ramu i jest trochę lepiej (na dniach przyjdzie blok
    do chłodzenia wodnego to pójdzie OC).

  • 42. Data: 2013-05-01 09:57:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Też miałem Atari 800XL :)

    To jaki ja jestem stary - 1,19 MHz. :P

  • 43. Data: 2013-05-01 10:10:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-01 09:57, Użytkownik qwerty napisał:

    > To jaki ja jestem stary - 1,19 MHz. :P

    Konsolę do gier bez klawiatury uznajesz za komputer ?

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2013-05-01 10:44:33
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 1 May 2013 00:00:49 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Żaden komputer nie uciągnie programu typu
    >
    > 10 GOTO 10
    >
    > bez względu na liczbę czy ilość ;) rdzeni, koszulek, kapsułek, pastylek... ;)

    Widac, ze nie rozumiesz o czym mowisz. Taki "program" nie zrobi zadnego
    wrazenia na dowolnym wspolczesnym komputerze. Hint: wlasnie dzieki "ilosci"
    rdzeni.

    > A moim zdaniem Windows zawiera w sobie sporo tego rodzaju linijek. ;)

    Tia... oczywiscie. Znasz sie na tym, masz eksperckie zdanie.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 45. Data: 2013-05-01 11:53:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    >vKonsolę do gier bez klawiatury uznajesz za komputer ?

    komputer <<urządzenie elektroniczne automatycznie przetwarzające dane zapisane
    cyfrowo, służące do szybkiego wykonywania obliczeń, przechowywania,
    porządkowania i wyszukiwania danych oraz sterowania pracą innych urządzeń>>
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2472869

    Konsola już nie przetwarza danych?

  • 46. Data: 2013-05-01 13:14:32
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kup sobie i7, szybki dysk SSD i nie będziesz się denerwować długim
    > oczekiwaniem.

    bajki, microsoft zamuli wszystko

    --
    http://zlotowskie.blox.pl

  • 47. Data: 2013-05-01 13:58:04
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Bóg może nie jest rychliwy, ale chyba nadchodzi kres głupoty, jaką
    > była hegemonia M$ oraz x86.

    brednie.

  • 48. Data: 2013-05-01 18:12:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon von Ulezalka" a...@g...goog
    legroups.com

    > Bóg może nie jest rychliwy, ale chyba nadchodzi kres głupoty, jaką
    > była hegemonia M$ oraz x86.

    : brednie.

    https://www.youtube.com/watch?v=oyPrYygsum8

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 49. Data: 2013-05-01 18:33:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "R.e.m.e.K" 5180d5f3$0$1218$6...@n...neostrada.pl

    > Widac, ze nie rozumiesz o czym mowisz. Taki "program" nie zrobi zadnego
    > wrazenia na dowolnym wspolczesnym komputerze. Hint: wlasnie dzieki "ilosci"
    > rdzeni.

    To prawda, że taki program zapuszczony na Twoim komputerze
    (czyli na Twoim rdzeniu) nie spowoduje zatoru na moim,
    jednak ja nie piszę, iż ma to być dokładnie taki program,
    ale używam określenia 'program typu'.

    Jedną linijką być może ciężko obciążyć wiele rdzeni naraz,
    ale kontekst mojej wypowiedzi

    'moim zdaniem Windows zawiera w sobie sporo tego rodzaju linijek'

    wyjaśnia, iż nie chodzi mi o dosłowne wpisanie takiej
    linii, ale chodzi mi o złą organizację oprogramowania M$.

    > Tia... oczywiscie. Znasz sie na tym, masz eksperckie zdanie.

    Akurat znam i mam spore doświadczenie w odciążaniu algorytmów.
    Ale nie musisz mi wierzyć -- możesz uwierzyć faktom znanym powszechnie:

    -- Android sprzedaje się coraz szybciej pomimo dominującej pozycji Windows

    -- liczba sprzedawanych ARMów przyprawia o zawrót głowy
    (ponoć w tym roku są to miliardy; ile w tym czasie
    sprzedano x86?)

    -- liczba sprzedanych PeCetów gwałtownie maleje pomimo
    (w 2012 zanotowano ponoć kilkanaście % tego spadku)
    gwałtownego wzrostu zapotrzebowania na komputery
    (ów wzrost jest spowodowany także szybką ekspansją
    internetu oraz dorastaniem pokolenia, dla którego
    komputer jest codziennością taką jak pralka czy telewizor)

    -- moce obliczeniowe małe dla komputera typu PeCet z Windows
    na pokładzie (zwłaszcza Windows 7 i Windows 8) są wręcz
    potwornie dużymi dla Androida i ARMów

    -- po i3/i5/i7 nastąpił jakby zastój, podczas gdy
    smartfon z 32 rdzeniami ARMa widziałem, choć
    i jednego takiego rdzenia wystarczy do wielu zadań

    -- atomowe napędy zanikają i chyba wkrótce nikt nie
    będzie budował netbooków opartych o Atomy Intela
    (być może już teraz nikt tego nie buduje/produkuje)

    -- mnogość oprogramowania dla Androida (i jakość tego
    oprogramowania) jest zdumiewająca

    Można zapytać wprost -- po co komu PeCet oparty o Windows i x86?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 50. Data: 2013-05-01 18:56:08
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 1 maja 2013 (18:33:32) napisano:

    > Można zapytać wprost -- po co komu PeCet oparty o Windows i x86?

    Chociażby po to, żeby na czymś napisać oprogramowanie na Androida?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub