  • 111. Data: 2010-03-15 07:29:10
    Temat: Re: Szybka jazda w BMW
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Brzmienia ilu aut słuchałeś na poziomie przedniego zderzaka przy 150 km/
    > h? A co do "zbierania się" to nagraj sobie swoje auto i sam zobaczysz, ze
    > na filmie wszystko wydaje się o niebo mniej efektowne niż w
    > rzeczywistości. To BMW zbiera się bardzo dobrze.

    Ale pozwolisz ze bede mial wlasne zdanie, co?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 112. Data: 2010-03-15 10:13:46
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Powitanko,

    > Wole spotkac takiego (pod warunkiem, ze nie bedzie to zbyt bliskie
    > spotkanie),

    To już od Twojego szczęscia zalezy

    niz pajaca trzymajacego 60km/h i jadacego niemal srodkiem
    > jezdni i przyspieszajacego jak jednak bede go wyprzedzal.
    > Szybcy i wsciekli rzadko mnie stresuja,

    Bo jesteś młody(?) i nie masz wyobraźni.

    Artur(m)

  • 113. Data: 2010-03-15 10:16:17
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Powitanko,

    > Co kto lubi, kapelusz jedyny przepis jaki przestrzega, to ten o
    > ograniczeniu predkosci, lubi natomiast wykonac nieprzewidywalny manewr
    > bez zadnego ostrzezenia

    A czym Cię ostrzega wściekły... tfu i szybki... tfu
    Jak Cię wyprzedza lewą stoną "wysepki"????

  • 114. Data: 2010-03-15 14:03:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Ale pozwolisz ze bede mial wlasne zdanie, co?

    Możesz sobie mieć, ale po co je głosisz, skoro jest oparte na niczym?

    --
    cokolwiek

  • 115. Data: 2010-03-15 21:59:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Możesz sobie mieć, ale po co je głosisz, skoro jest oparte na niczym?

    Natomiast twoje oparte jest na czym? Moze to twoj film?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 116. Data: 2010-03-16 20:32:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-13 14:15, mw pisze:

    > Ja raczej wolę spotkać tzymającego się przepisó kapelusza,niż takiego
    > jak tutaj, bo nigdy nie wiadomo co taki zdziała.

    Mam zgoła odmienne zdanie ... podejrzewam, że ten w beemce dużo
    bardziej kontroluje to co się dzieje przed nim i w lusterkach
    ... kapelusz z 60km/h kontroli zazwyczaj nie ma żadnej nad magią
    lusterek.

    6008

  • 117. Data: 2010-03-17 01:11:51
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-15 00:04, to pisze:

    > Nagrywałem jazdę wiele razy i dlatego właśnie wiem, ze wypisujesz głupoty.

    Wystaw na youtube, z chęcią obejrzę jak Ty jeździsz.

  • 118. Data: 2010-03-17 03:29:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Natomiast twoje oparte jest na czym?

    Już pisałem.

    > Moze to twoj film?

    Nie jeżdżę starą betą. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 119. Data: 2010-03-17 03:34:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur\(m\) wrote:

    > Bo jesteś młody(?) i nie masz wyobraźni.

    Przynajmniej nie dyla Meleksem. :-)

    --
    cokolwiek

  • 120. Data: 2010-03-18 20:55:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Nie jeżdżę starą betą. ;-)

    Jaka tam stara - pewnie nie ma 20lat jeszcze :P

    Pozdrawiam
    Pawel