  • 21. Data: 2013-08-16 15:21:27
    Temat: Re: Szukam tabletu
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 16 Aug 2013 14:28:43 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Szukałem i szukam. :) Kupiłem smartfon (nie do końca -- internetowy sklep
    > Electro.pl wypełnia gorliwie nakaz biskupa, czyli marnuje mój czas) i teraz
    > kolej na drugą część kompletu, czyli na tablet. Trzecią częścią są okulary. :)
    > Za kilkaset pln mogę mieć bez 3G i bez GPS -- mogę spinać dwa urządzenia
    > (tablet ze smartfonem) ale IMO to niewygodne.
    > Mogę na tablet zaczekać -- mam netbook bez 3G i bez GPS.

    Zastanów się jeszcze nad dodatkowymi użytecznościami, które może Ci taki
    sprzęt jak tablet zapewnieć.
    Tablet Z zaczyna u mnie pełnić rolę pilota do telewizorów, wieży - jakoś
    wymóżdzyli łączność na podczerwień i bazę urządzeń, że da się nimi
    sterować.
    Dodatkowo puszczam bajki z youtube na TV poprzez tablet - spieły się w i to
    działa. Taki bajer, ale nie muszę już pracowicie stukać tytułów bajek z
    pilota telewizyjnego.

    Poza tym zastanów się, czy na pewno porzebujesz moduł 3G w tablecie. Jeżeli
    masz jakiegoś smartfona z usługą "mobilnego punktu aktywnego" to z niego
    możesz zrobić od ręki małą sięć wifi i już masz net w tablecie. Ostatnio
    tak sprawdzałem maile na plaży nad morzem.

    --
    Franc

  • 22. Data: 2013-08-16 15:22:35
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 16 Aug 2013 14:49:48 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ale to naprawdę nie jest istotne -- mnie interesują informacje
    > o tabletach, na dodatek o tanich, nie o drogich. :)

    Chciałbyś tani z rozdzielczością większą niż HD? Raczej niemożliwe. :-)

    --
    Franc

  • 23. Data: 2013-08-16 15:30:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-08-16 10:07, *Franc* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > W takiej utra wysokiej to masz ograniczony wybór - IMHO nowy iPad albo
    > Nexus 10", innych nie znam.

    Jest ich masa - niestety zwykle bez modemu 3G.
    http://www.kiano.pl/Elegance.html
    http://www.kiano.pl/fly9,7quad.html
    http://www.kiano.pl/Core9.7quad.html

    to tylko od Kiano (mam Pro 10 Dual dlatego te przykłady).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 24. Data: 2013-08-16 19:15:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Franc" 164goixg0ps8p$....@4...net

    > Chciałbyś tani z rozdzielczością większą niż HD? Raczej niemożliwe. :-)

    Ależ możliwe -- Kiano, Pentagram, Prestigio... Każdy za mniej niż 3/4 tałzena pln.
    I każdy ma więcej niż FullHD. Tyle tylko, że one nie mają ani 3G, ani odbiorników
    GPS.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2013-08-16 19:27:02
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    > Ależ możliwe -- Kiano, Pentagram, Prestigio... Każdy za mniej niż 3/4
    > tałzena pln.
    > I każdy ma więcej niż FullHD. Tyle tylko, że one nie mają ani 3G, ani
    > odbiorników GPS.

    Ale wiesz, że o jakości ekranu nie decyduje tylko liczba pikseli?
    Nie płacą mi, żeby nie było:
    "Pomyśl o najostrzejszym, najjaśniejszym ekranie telewizora. Teraz
    wyobraź go sobie w tablecie. Xperia Tablet Z zapewnia takie same
    doświadczenia podczas oglądania, jak telewizor HD. Stworzony przez ludzi
    odpowiedzialnych za telewizory BRAVIA(R), Xperia Tablet Z mieści
    doświadczenie ekspertów Sony w tablecie HD. Doskonały wyświetlacz
    Reality Display o przekątnej 10,1 cala jest obsługiwany przez
    technologię Mobile BRAVIA(R) Engine 2, która wzmacnia i wzbogaca każdy
    obraz. Ten tablet HD szczyci się także najpełniejszym kolorowym
    wyświetlaczem. Błękit będzie bardziej błękitny, zieleń zieleńsza, a
    widok zachodu słońca powali z nóg. Xperia Tablet Z pokaże Ci świat tak
    żywy, że wszystko inne wydawać się będzie wyprane z kolorów."

    A gdybyś już kupił te okulary, to w ogóle jak w najlepszym kinie! ;)
    Ogólnie nie ma się co oszukiwać - jaka cena, taki produkt*.

    *) - Nie dotyczy Apple Inc.(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)
    (R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(
    R)(R) :P

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 26. Data: 2013-08-16 19:30:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Franc" 1gyqnqri98x1u$.1y1hb3jppz96i$....@4...net

> [...]
    > Dodatkowo puszczam bajki z youtube na TV poprzez tablet - spieły się
    > w i to działa. Taki bajer, ale nie muszę już pracowicie stukać tytułów

    TV podłączony do APka bezpośrednio, czy jakoś inaczej?
    Ja podłączyłem drutem RJ45 do APCka łączącego się z APkiem.

> [...]
    > możesz zrobić od ręki małą sięć wifi i już masz net w tablecie. Ostatnio
    > tak sprawdzałem maile na plaży nad morzem.

    Mam aż dwa smartfony, jeden sprzedam, gdy zakończę kupowanie drugiego. :)
    Oba smartfony dobrze spisują się jako APki, ale IMO wolę mieć 3G w tablecie.
    Oba mogą nadawać (po BT) sygnał odbierany z odbiornika GPS i jednocześnie
    mogą łączyć 3G z WiFi. Od biedy takie coś może istnieć, ale IMO nie jest
    to zbyt ;) wygodne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2013-08-16 19:32:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mirek Ptak" kul9i7$97j$...@n...news.atman.pl

    > Jest ich masa - niestety zwykle bez modemu 3G.
    > http://www.kiano.pl/Elegance.html
    > http://www.kiano.pl/fly9,7quad.html
    > http://www.kiano.pl/Core9.7quad.html

    > to tylko od Kiano (mam Pro 10 Dual dlatego te przykłady).

    I jak Ci spisuje się ów tablet Kiano?

    Jest sporo o wysokiej rozdzielczości -- ale ja raczej szukam z GPS i z 3G.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2013-08-16 19:42:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Shady Sheik" 520e60e7$0$1258$6...@n...neostrada.pl

    > Ale wiesz, że o jakości ekranu nie decyduje tylko liczba pikseli?

    To prawda.

> [...]
    > błękitny, zieleń zieleńsza, a widok zachodu słońca powali z nóg.
    > Xperia Tablet Z pokaże Ci świat tak żywy, że wszystko inne

    Dla mnie jest za drogi. :)

    > A gdybyś już kupił te okulary, to w ogóle jak w najlepszym kinie! ;)
    > Ogólnie nie ma się co oszukiwać - jaka cena, taki produkt*.

    To nieprawda. Cena często dyktowana jest polityką, dlatego
    chińskie, tajwańskie, koreańskie itp. wyroby mogą być i tanie i dobre.

    > *) - Nie dotyczy Apple Inc.RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :P

    Apple jest tani i dobry czy drogi i słaby? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2013-08-16 19:50:48
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    > To nieprawda. Cena często dyktowana jest polityką, dlatego
    > chińskie, tajwańskie, koreańskie itp. wyroby mogą być i tanie i dobre.

    Weź. "Chińskie" Toshiba, Sony, Samsung etc. są z pewnością - tak
    generalnie - lepsze od Acerów i Asusów.
    A z ciekawostek: zdaje się, że chińskie Lenovo przeniosło produkcję do
    Japonii. Tyle że dziś "Made in Japan" nie znaczy tyle, co np. 13 lat
    temu. :]

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 30. Data: 2013-08-16 19:53:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Shady Sheik" 520e667a$0$1466$6...@n...neostrada.pl

    > Weź. "Chińskie" Toshiba, Sony,

    Chińska wieżyczka Sony jest fatalnie wykonana. :)
    IMO Acery i Asusy są dobrej jakości. Acery znam od około 25 lat.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'