  • 1. Data: 2011-03-13 17:20:39
    Temat: Szukam
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Seat Toledo II, 1999 r, 1.9 TDI, AHF.

    1. Gdzie w kabinie znajduje się skrzynka bezpieczników? Przy drzwiach
    kierowcy z boku deski rozdzielczej jest klapka, ale boję się ją podważać
    "na siłę", czy to ona osłania bezpieczniki? Jak ją bezpiecznie zdjąć?
    "Rozpiskę" bezpieczników już mam. Są tam chyba też jakieś przekaźniki,
    jakie?
    2. Gdzie w kabinie znajduje się skrzynka z przekaźnikami? Jeżeli pod
    kierownicą, jak ją szukać i otwierać? Szukam schematu położenia
    przekaźników, wraz z numeracją i opisem, który za co odpowiada (czym
    steruje)? Googlałem, ale chyba źle zadaję pytania, bo odpowiedzi nie
    uzyskałem.
    Opis bezpieczników na akumulatorze już znalazłem w Internecie.

    Z uprzejmą prośbą
    MJ