  • 11. Data: 2012-05-10 22:38:32
    Temat: Re: Szuka się
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 09 May 2012 20:43:12 +0200 Marcin N
    <m...@o...pl> napisał:

    >Ty jesteś jakimś dystrybutorem części w kosmicznych cenach, czy jak - że
    >się tak pieklisz?

    Heh, przypomniało mi się jak na giełdzie fotograficznej w Warszawie
    jakiś handlarz (typ bazarowego cwaniaka) rzucał kurwami pod adresem
    Allegro :-) Widać niektórych wolny rynek boli. I dobrze.

  • 12. Data: 2012-05-11 11:44:26
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 10 Maj, 22:38, __Maciek <i...@c...org> wrote:

    > Heh, przypomniało mi się jak na giełdzie fotograficznej w Warszawie
    > jakiś handlarz (typ bazarowego cwaniaka) rzucał kurwami pod adresem
    > Allegro :-) Widać niektórych wolny rynek boli. I dobrze.

    Też byś się wkurzał jakby do twojego stoiska/sklepu za które masz
    spore opłaty każdy przybiegał tylko pomacać towar który kupi na all,ew
    chce kupić w cenie twojego zakupu,bo zarobek ukryty jest w cenie
    przesyłki.

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 13. Data: 2012-05-11 11:55:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości
    > Heh, przypomniało mi się jak na giełdzie fotograficznej w Warszawie
    > jakiś handlarz (typ bazarowego cwaniaka) rzucał kurwami pod adresem
    > Allegro :-) Widać niektórych wolny rynek boli. I dobrze.

    Mia ł racje. To nie ma nic wspolnego z wolnym rynkiem. Allegro nalezy do
    smolucha, nie placi podatkow w Polsce, jest zwolniony. Ty nie. Jest wolny
    rynek?

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2012-05-11 12:01:16
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-11 11:55, Grzybol pisze:

    > Mia ł racje. To nie ma nic wspolnego z wolnym rynkiem. Allegro nalezy do
    > smolucha, nie placi podatkow w Polsce, jest zwolniony. Ty nie. Jest
    > wolny rynek?

    gupieloku, to nie allegro sprzedaje. allegro tylko posredniczy, a czy
    bede placic prowizje wlascicielowi allegra czy ebaya - jebiemieto.
    A rozne drobne cwaniaczki psiocza bo nie moga juz utrzymywac wysokich
    cen na swoje szroty.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 15. Data: 2012-05-11 14:48:44
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    Marcin N wrote:

    > Ty jesteś jakimś dystrybutorem części w kosmicznych cenach, czy jak - że
    > się tak pieklisz?

    Marcin, Ty do mnie tak? Przecież u mnie byłeś to chyba widziałeś?

    --
    Wojtek Sobociński
    Raz na rowerze raz na motorze

  • 16. Data: 2012-05-11 14:50:41
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    Grzybol wrote:

    > Użytkownik "Wojtek Sobociński " <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Myślę, że wtedy po prostu by Cię odnalazł i nakopał do dupy!!!!!!!!!!!!

    A za co :) Że się pytam, co tak narzeka? Nieraz na grupie czytałem że
    motocyklizm to to nie jest tanie hobby :D. Sam teraz dorabiam bolce do
    ssania bo w yamaha pl kosztują po 270 za szt.

  • 17. Data: 2012-05-11 23:25:59
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Nic dodać, nic ująć. Właśnie tak.

  • 18. Data: 2012-05-15 07:32:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-11 11:44, Monster pisze:

> [...]
    > spore opłaty każdy przybiegał tylko pomacać towar który kupi na all,ew
    > chce kupić w cenie twojego zakupu,bo zarobek ukryty jest w cenie

    Problem jest taki ze po zaplaceniu kosztow wysylki, prowizji ukrytej w
    kosztach wysylki, jeszcze jest duzo taniej.
    I nie wnikam czy to przez koszty wlasne, czy przez slaba organizacje
    firmy czy moze sprzedawca jest zachlanny.

    pozdr
    newrom

  • 19. Data: 2012-05-15 17:26:18
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    > I nie wnikam czy to przez koszty wlasne, czy przez slaba organizacje
    > firmy czy moze sprzedawca jest zachlanny.

    Wszędzie wszyscy bulimy za wszystko z takimi marżami,tylko w niektórych
    przypadkach to widać i się ludzie buntują widząc różnicę.
    OT,ciekawostka-moje posty pisane z gugla czekały sobie kilka dni, w
    poczekalni?
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 20. Data: 2012-05-15 17:39:38
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 15.05.2012 17:26, Monster pisze:

    > OT,ciekawostka-moje posty pisane z gugla czekały sobie kilka dni, w
    > poczekalni?

    no cóż, przeglądniecie maili tylu milionów osób i wyciągnięcie z nich
    potrzebnych informacji trochę trwa.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków