  • 1. Data: 2011-03-15 11:35:29
    Temat: Szkolenia dla inżyniera (elektryka, energetyka, energoelektronika) - jakie?
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    Witam,

    Mój pracodawca zaproponował nam szkolenia w ciągu nowego roku,
    standardowy zestaw wypełniany przez HR to ogólne bzdety i strata
    czasu, na szczęście mamy możliwość podania swoich propozycji. Jeżeli
    ktoś z Was uczestniczył w jakimś ciekawym i konkretnym szkoleniu,
    prosiłbym o podzielenie się doświadczeniami i namiary.

    Pozdrawiam,
    L.

  • 2. Data: 2011-03-15 22:45:05
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

> [...]

    > ktoś z Was uczestniczył w jakimś ciekawym i konkretnym szkoleniu,

    > prosiłbym o podzielenie się doświadczeniami i namiary.

    np. http://www.ige-xao.com/pl/pl/support/training/traini
    ng-type.php

    http://emt-systems.pl/programowanie_sterownikow_siem
    ens.html