  • Data: 2016-03-10 14:06:38
    Temat: Sygnał --> rzutnik
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    Choć temat nie dotyczy bezpośredni PC-ta, to z pewną taką nieśmiałością
    pozwalam sobie na pl.comp.pecet też go wrzucić (i na
    pl.misc.elektronika), może szybciej znajdzie się człek uczynny, i
    podrzuci odpowiedź, a może nawet linka?

    Do rzeczy: tak się zastanawiam nad kupnem rzutnika, zamiast dużego
    monitora. Z takiego da się wyświetlić na białej płaszczyźnie obraz nawet
    o rozmiarach kilku metrów, co ma swój urok. Ale w związku z tym mam
    wątpliwość dotyczącą łatwości / trudności przesyłania sygnału pomiędzy
    PC-tem a rzutnikiem. Bo przecież ten najchętniej umieszcza się na
    suficie. A tam raczej często do sieci 230V da się podłączyć, ale co z
    sygnałem? Bo ciągnąć tam gruby kabel - to jest dosyć upierdliwe! Czy też
    może da się go przesłać bez jego (kabla) kładzenia? Albo bezprzewodowo,
    albo znanym rozwiązaniem pozwalającym na przekaz sygnału cyfrowego przez
    sieć 230V.

    Wie ktoś cosik?

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki: