  • 1. Data: 2011-03-14 21:01:22
    Temat: Światła w dzień cały rok ?
    Od: "eMeM" <K...@n...pl>

    Ponieważ w swoim samochodzie i tak nie mam możliwości całkowitego wyłączenia
    świateł, to temat jazdy na nich przez caly rok po prost mi "dyndał" ;) Ale
    dzisiaj coś do mnie dotarło, że chyba przepis był niezgodny z prawem unijnym
    czy jakoś tak. Tak z ciekawości zapytam jak to jest teraz z tym przepisem ?
    Trzeba mieć je włączone czy nie ?

  • 2. Data: 2011-03-14 21:14:15
    Temat: Re: Šwiat?a w dzien ca?y rok ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Mar 2011 21:01:22 +0100 osobnik zwany eMeM wystukał:

    > Poniewa? w swoim samochodzie i tak nie mam mo?liwo?ci ca?kowitego
    > wy??czenia ?wiate?, to temat jazdy na nich przez caly rok po prost mi
    > "dynda?" ;) Ale dzisiaj co? do mnie dotar?o, ?e chyba przepis by?
    > niezgodny z prawem unijnym czy jako? tak.

    jakoś tak. Lepiej słuchaj i ustaw sobie kodowanie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-03-14 21:28:03
    Temat: Re: Światła w dzień cały rok ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2011 21:01:22 +0100, eMeM wrote:
> [...]
    >czy jakoś tak. Tak z ciekawości zapytam jak to jest teraz z tym przepisem ?

    Ciagle trzeba.

    Posel Tchorzewski ponoc zalozyl sprawe w Trybunale Stanu, to moze byc
    dalej ciekawie.

    J.

  • 4. Data: 2011-03-14 21:43:28
    Temat: Re: wiata w dzie cay rok ?
    Od: "eMeM" <K...@n...pl>

    > Dnia pięknego Mon, 14 Mar 2011 21:01:22 +0100 osobnik zwany eMeM wystukał:

    > jakoś tak.
    Jakoś, to znaczy zmieniło się coś w temacie czy nie ?

    >Lepiej słuchaj i ustaw sobie kodowanie
    Co mam słuchać ? Kodowania ;)
    Jest UTF8

  • 5. Data: 2011-03-14 21:46:56
    Od: "eMeM" <K...@n...pl>

    > Ciagle trzeba.
    >
    > Posel Tchorzewski ponoc zalozyl sprawe w Trybunale Stanu, to moze byc
    > dalej ciekawie.

    Dzięki za konkretne info !

  • 6. Data: 2011-03-14 21:50:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-14 21:43, eMeM pisze:
    > Użytkownik "masti"<g...@t...hell> napisał w wiadomości

    > Jakoś, to znaczy zmieniło się coś w temacie czy nie ?

    Jakoś tak...

    > Co mam słuchać ? Kodowania ;)
    > Jest UTF8

    Nic się nie zmieniło - nie wiadomo jakie było, nie wiadomo jakie jest...

  • 7. Data: 2011-03-14 21:57:07
    Od: "eMeM" <K...@n...pl>

    > Jakoś tak...

    > Nic się nie zmieniło - nie wiadomo jakie było, nie wiadomo jakie jest...

    A, co to zmienia jak i tak nic do tematu nie wniesiesz...

  • 8. Data: 2011-03-14 22:01:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-14 21:57, eMeM pisze:
    (...)
    > A, co to zmienia jak i tak nic do tematu nie wniesiesz...

    Co za czasy, kolejny co to czytać nie potrafi, kodowania
    ustawić podobnież, ale będzie próbował skubać po nogawkach :)

  • 9. Data: 2011-03-14 22:07:11
    Od: "eMeM" <K...@n...pl>

    >W dniu 2011-03-14 21:57, eMeM pisze:
    > (...)
    >
    > Co za czasy, kolejny co to czytać nie potrafi, kodowania
    > ustawić podobnież, ale będzie próbował skubać po nogawkach :)

    Daj sobie spokój. Nie płacz.

  • 10. Data: 2011-03-14 22:16:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-14 22:07, eMeM pisze: