  • 1. Data: 2011-04-13 20:43:33
    Temat: Światła do jazdy dziennej LED a zakłócenia w CB i radiu
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy rzeczywiście montaż świateł do jazdy dziennej LED (również typów z
    wyższej półki, jak Hella i Philips) powoduje sianie zakłóceń
    uniemożliwiające używanie CB i radia w samochodzie? Są takie typy tych
    świateł, które zgodnie z warunkami homologacji nie mają tej wady?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-13 21:37:24
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 20:43:33 +0200, TM napisał(a):

    > Czy rzeczywiście montaż świateł do jazdy dziennej LED (również typów z
    > wyższej półki, jak Hella i Philips) powoduje sianie zakłóceń
    > uniemożliwiające używanie CB i radia w samochodzie?

    U mnie Philipsy (bodajże DayLight) nie powodują jakichkolwiek kłopotów
    np. z CB nie wspominając już o FM.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.