  • 1. Data: 2010-03-16 15:14:11
    Temat: Strona firmowa budowlanej
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Witam,

    potrzebuje zbudować stronę dla firmy budowlanej, strona musi być oparta
    o jakiegoś CMS dlatego że właściciel chce czasem ją osobiście
    modyfikować przy zerowej znajomości HTML, PHP itp. Chodzi głównie o
    dodawanie tekstu i to wszystko.

    Zastanawiam się jaki skrypt wybrać aby strona była lekka, prosta, miała
    elegancki wygląd bez wodotrysków. Jedyne co potrzeba to baza strony
    dwie kolumny plus jakaś przyzwoita galeria zdjęć.
    Zależy mi też aby skrypt miał jakąś sensowną bazę themów i ewentualnie
    pluginów.

    Możecie mi coś polecić ?

    Testowałem już: CMS Made Simple, WordPress, PhpNuke, Jomala, Mambo i
    nie chciał bym żadnego z nich.
    --
    Schwarz . Gentoo @gmail.com

  • 2. Data: 2010-03-16 16:25:15
    Temat: Re: Strona firmowa budowlanej
    Od: Tomasz Muszyński <t...@w...op.pl>

    On 2010-03-16 16:14:11 +0100, Schwarz said:
    > Testowałem już: CMS Made Simple, WordPress, PhpNuke, Jomala, Mambo i
    > nie chciał bym żadnego z nich.

    sNews

    --
    tm