  • 11. Data: 2010-05-14 11:21:19
    Temat: Re: Stary sprzet ale chyba jary, mozecie ocenic? xtz 750 1989
    Od: "Bartek znad Nysy" <v...@o...pl>

    Witam

    Ciekawy przebieg jak na motocykl turystyczny. 43000 km / 21 lat = 2047 km
    rocznie.

    Pozdrawiam

    Bartek znad Nysy
    FZS600, dawniej XTZ660

  • 12. Data: 2010-05-15 04:34:16
    Od: robertbig <r...@w...pl>

  • 13. Data: 2010-05-15 04:47:34
    Od: robertbig <r...@w...pl>

> [...]
    > stosunku do możliwości silnika, nie miałem powodów do narzekania,
    > oczywiście poza wagą i wysokością kanapy w stosunku do możliwości

    No świetnie. Chyba w miare regularnie nia jezdziłes. I doskonale
    dbałeś.
    Bo ja widziałem taki oto przypadki wielokrotnie.
    Problemy z gaznikami. Uszkodzenie gładzi cylindrów. Pekajace ramy przy
    amorze. Pekajace przy mocowaniu wahacza.
    Woda dostajaca sie do modułu :)
    Ogólnie słaby podwoziowo motocykl. Z silnikiem bez dołu. Zupełnie
    niepasujacym do enduro. Dobry jest na szybkich przelotach. Co z tego ,
    jesli paliwozerny...

    Akurat hemple w ST ,sa nawet na asfalcie , bez zastrzeżeń .