  • 11. Data: 2011-02-14 14:13:04
    Temat: Re: Stara śpiewka [OT]
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 14 Feb 2011 11:31:24 +0100, ds <d...@b...pl> wrote:

    >Tak sobie czytam grupy a ponieważ tematyka tej jest mi bliska to pytanie
    >offtopic zamieszczam tutaj.
    >
    >Polskie grupy wymierają i to jest niestety smutne bardzo ale życie nie znosi
    >próżni - więc gdzie się podziewają dyskusje teraz? Nie wierzę że wszystko
    >rozdrobniło się na tysiące for. Listy mailingowe? Gdzie się podziewają teraz
    >ci ludzie którzy często się kiedyś udzielali?

    Wiekszosc mlodziezy nei wie ze usenet w ogole istnieje. Dla nich nie
    ma nic oprocz facebooka

    A.L.

  • 12. Data: 2011-02-14 14:47:44
    Temat: Re: Stara piewka [OT]
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On Feb 14, 2:13 pm, A.L. <l...@a...com> wrote:

    > Wiekszosc mlodziezy nei wie ze usenet w ogole istnieje. Dla nich nie
    > ma nic oprocz facebooka

    Większość i tak chyba nie ma czego szukać na grupach o programowaniu?

  • 13. Data: 2011-02-14 15:14:33
    Temat: Re: [OT] Stara śpiewka
    Od: wloochacz <w...@n...gmail.spameromnie.com>

    W dniu 2011-02-14 15:13, A.L. pisze:

    > Wiekszosc mlodziezy nei wie ze usenet w ogole istnieje. Dla nich nie
    > ma nic oprocz facebooka
    Co to facebook?
    Oczywiście wiem co to itd., ale nie rozumiem dlaczego i po co ktoś
    chciałby tego używać.
    Po prostu nie pojmuję - a wcale nie jestem aż taki stary ;-)

    PS.
    A propos grup - to OT daje się na początku, a nie na końcu tytułu posta ;-)

    --
    wloochacz

  • 14. Data: 2011-02-14 15:20:05
    Od: " " <k...@g...pl>

    ds <d...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > rozdrobniło się na tysiące for. Listy mailingowe? Gdzie się podziewają teraz
    > ci ludzie którzy często się kiedyś udzielali?

    Np. http://stackoverflow.com/

    KK

  • 15. Data: 2011-02-14 15:20:08
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 14.02.2011 16:14, wloochacz pisze:
    > A propos grup - to OT daje się na początku, a nie na końcu tytułu posta ;-)
    Google groups były pisane przez tak doskonałych programistów, że zjadają
    tagi [.*] z początku tematu.

    Michoo

  • 16. Data: 2011-02-14 15:22:17
    Od: Wit Jakuczun <w...@g...com>

    W dniu 2011-02-14 16:14, wloochacz pisze:
    > Co to facebook?
    Po polsku to się nazywa twarzo-książka.

    Pozdrawiam,
    Wit

  • 17. Data: 2011-02-14 15:23:03
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 14 Feb 2011 16:14:33 +0100, wloochacz
    <w...@n...gmail.spameromnie.com> wrote:

    >Co to facebook?
    >Oczywiście wiem co to itd., ale nie rozumiem dlaczego i po co ktoś
    >chciałby tego używać.
    >Po prostu nie pojmuję - a wcale nie jestem aż taki stary ;-)

    Ja tez nie. Ale dla wielu osob, co stwierdzilem empirycznie, Internet
    TO JEST facebook.

    A.L.

  • 18. Data: 2011-02-14 15:34:28
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 14 Feb 2011 09:23:03 -0600, A.L. napisał(a):

    > Ja tez nie. Ale dla wielu osob, co stwierdzilem empirycznie, Internet
    > TO JEST facebook.
    >
    > A.L.

    Masz racje. W Polsce nazywa sie to nk.pl.
    Idziesz do lazienki, stajesz przed lustrem, robisz sobie zdjecie i siup na
    nk:)

  • 19. Data: 2011-02-14 16:02:37
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2011-02-14 15:47, Andrzej Jarzabek pisze:

    > Większość i tak chyba nie ma czego szukać na grupach o programowaniu?

    Google zna odpowiedzi na większość pytań, więc czego mieliby szukać na
    grupach dyskusyjnych?

    Jakieś 10-15 lat temu wiedza nie była tak szeroko dostępna. W internecie
    nie można było znaleźć tyle ile można obecnie, na grupach dyskusyjnych
    często dyskutowali studenci ale też i profesjonaliści. Web 1.0 to był
    statyczny HTML. Teraz mamy już zapowiedź Web 3.0, aplikacje są całkiem
    zaawansowane.

    Teraz studenci korzystają z forum matematyka.pl, albo php.net (ja tylko
    podaję pierwsze z brzegu, tych forów jest znacznie więcej).
    Organizacyjnie np. na takim forum matematyka.pl jest wyższy poziom niż
    na wielu grupach usenetowych, choćby dlatego że sprawnie działa
    moderacja, którą zajmują się kompetentne osoby. Jest podział na
    określone działy, a na grupie dyskusyjnej wszystko jest wrzucane do
    jednego wora.

    Z Facebooka nie korzystam, nie rozumiem po co ludzie podają dobrowolnie
    swoje dane, które potem są sprzedawane...

  • 20. Data: 2011-02-14 16:07:30
    Od: "R. P." <r...@w...pl>

    W dniu 2011-02-14 11:31, ds pisze:
> [...]
    > rozdrobniło się na tysiące for. Listy mailingowe? Gdzie się podziewają teraz
    > ci ludzie którzy często się kiedyś udzielali?

    Kiedyś była telefonia stacjonarna a wtajemniczeni korzystali z CB Radia.
    Teraz to praktycznie wymarło, bo każdy ma komórkę. Myślę, że nie należy
    do zjawisk podchodzić z sentymentem i uczuciem ;). Świat się zmienia,
    wchodzą nowe technologie. To tak jak byś płakał nad tym, że ludzie teraz
    oglądają telewizję na 100 calowym płaskim ekranie zamiast na telewizorze
    z 25 kilogramowym kineskopem 20-calowym, albo że nie jeżdzą bryczkami
    tylko 300-konnymi furami ;)