  • 1. Data: 2014-07-13 22:24:07
    Temat: Stan dysk w Laptopie Sony, czy szukać nowego?
    Od: s...@g...com

    Laptop Sony pod WIN 7.

    Tydzień temu było wszystko OK.
    Pojechałem na wieś a wiec "zero internetu".
    Z nudów zacząłem oglądać stare filmy w ALLplayer.
    I się zaczęło: kontrolka HDD nie gasła nawet jak nic nie robiłem.
    Restart systemu nic nie pomagał.
    Cały czas kontrolka od HDD CIĄGLE się świeciła
    a komp strasznie zamulał.
    Dzisiaj wracam do cywilizacji. Na początku to samo.
    Ale po godzinie mielenia laptopowi wróciła świadomość.
    Włączyłem CrystalDiskInfo a tutaj dla pozycji
    05 wartość bieżąca 97 przy progu 36
    C5 100 0
    C6 100 0

    wujek gogle mówi że dysk jest niestabilny.
    Dobrze mówi czy ja czegoś nie rozumiem?