  • 1. Data: 2009-02-05 08:49:29
    Temat: Stacje dokujące HDD
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Witam.
    Niedawno dzięki http://pclab.pl/news35277.html odkryłem, że istnieje coś takiego jak
    stacje dokujące na dyski twarde.

    Na co należy zwracać uwagę przy zakupie tego rodzaju urządzenia? Na coś uważać, czy
    co kupię to będzie działać? (zależy
    mi właściwie tylko na hot-swap, plus ew. e-SATA)

    t.

  • 2. Data: 2009-02-05 08:57:42
    Temat: Re: Stacje dokujące HDD
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Niedawno dzięki http://pclab.pl/news35277.html odkryłem,
    > że istnieje coś takiego jak stacje dokujące na dyski twarde.

    O... ciekawostka...

    IIRC Seagate kiedys dopuszczal prace swoich dyskow
    w kazdej pozycji tylko nie zlaczem w dol...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2009-02-06 15:52:25
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Tomasz Bątor" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Na co należy zwracać uwagę przy zakupie tego rodzaju urządzenia? Na coś
    > uważać, czy co kupię to będzie działać? (zależy mi właściwie tylko na
    > hot-swap, plus ew. e-SATA)

    to jest ich glowne zastosowanie, wiec co kupisz to bedzie dzialac, jako ze
    e-sata
    to dlugie sata to zadnych cudow tu nie ma, w przypadku modeli z hubami usb czy
    czytnikami kart to juz inna sprawa, warto popatrzec czy hub jest aktywny, czy
    czytnik
    ma sdhc i jakie formaty obsluguje

    jedyne na co warto zwrocic uwage to zeby byla to jakas firma inna niz "chinski
    garaz"
    ze wzgledu na to ze stacje te wymagaja zewnetrznego zasilacza do dzialania, a
    zasilacz zasilaczowi nierowny (zazwyczaj, bo z tego co widze w fotkach to
    wszystkie
    sa takie same wiec moze nawet , tyle ze w przypadku czegos firmowego mozna
    jeszcze miec nadzieje na jakas kontrole jakosci)