  • 1. Data: 2014-02-01 15:03:34
    Temat: Stabilizacja - neostrada.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    Witam serdecznie - odnośnie dyskusji na elektrodzie.pl:

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2651063-0.html

    Panowie jeżeli mogę to mam od jakiegoś roku ten sam problem odnośnie tej nieszczęsnej
    "stabilizacji" w neostradzie. Otóż do godziny 18 wszystko jest ok i usługa neo
    działa, ale po godzinie 18 jest masakra i mam do czynienia z częstymi rozłączeniami
    linii (poniżej screen z programu Ping Plotter) praktycznie uniemożliwiającymi pracę z
    siecią:

    http://images64.fotosik.pl/613/36fdbafd070c105d.png

    Jeżeli można, to chciałbym najpierw uzyskac odpowiedź na pytanie skąd autor wątku
    posiada ten zrzut:

    http://obrazki.elektroda.pl/6455596000_1379431165.jp

    ...tzn skąd wziąś dane na temat tłumienia i mocy wychdzącej mojej lini. Czy to z
    ustawień rutera można odczytać, czy z jakiegoś innego aparatu pomiarowego czy może
    innego oprogramowania? .I coż to jest ten DLm którego trzeba restartowac ?. Bardzo
    prosze o odpowiedź.

    Endriu

  • 2. Data: 2014-02-01 16:07:21
    Temat: Re: Stabilizacja - neostrada.
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Endriu,

    Saturday, February 1, 2014, 3:03:34 PM, you wrote:

    > Witam serdecznie - odnośnie dyskusji na elektrodzie.pl:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2651063-0.html

    Idź na pl.comp.sieci

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-02-01 19:47:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Endriu pisze tak:

    > Jeżeli można, to chciałbym najpierw uzyskac odpowiedź na pytanie
    > skąd autor wątku posiada ten zrzut:

    może stąd

    http://tinyurl.com/kr5ea2u

    --
    Piter

  • 4. Data: 2014-02-01 20:15:44
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > http://tinyurl.com/kr5ea2u

    Tak myślałem, że to jednak z opcji dostępnym w menu routera. Holendar a czy ktoś
    orientuje się czy w Routerzze Netgear17 gdzieś można uzyskać informacje odnośnie tego
    tłumienia i mocy wychdzącej mojej lini. Wstępne wejście poprzez 192.168.0.1 wywołuje
    takie funkcje w panelu sterowania routera:

    http://images62.fotosik.pl/614/967438e41f77ef00.png

    ... i z tego co widze to chyba raczej nie będzie tutaj informacji odnośnie tych
    parametrów... Może koledzy coś wypatrzą, albo coś więcej wiedzą.....

    Endriu

  • 5. Data: 2014-02-02 11:45:11
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    parametrów... Może koledzy coś wypatrzą, albo coś więcej >wiedzą.....

    Nadmieniam również, że uszkodznie objawia się tym, że dostęp do sieci się traci
    pomimo tego, że synchronizacja jest.

    Endriu