  • 11. Data: 2016-09-16 12:07:25
    Temat: Re: Średnio 800 wykroczeń dziennie
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-09-16 o 07:57, Poldek pisze:

    > Zakładam się, że najczęściej na czerwonym jechali kierujący czarnym BMW, ew. Audi.

    Stoi.

  • 12. Data: 2016-09-16 13:07:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-16 o 11:23, PiteR pisze:

    > Bardzo coś nie tak ;)
    >
    > Światła mają opinię mściwych, głupich i niesprawiedliwych. Czyli ludzie
    > za nimi stojący, architekci systemu sobie nie radzą. Jak jadę jednym
    > ciagiem przez Gdynie, Sopot, Gdańsk a potem przejeżdzam przez Olsztyn
    > to róznica jest uderzajaca. Myślę wtedy o pobudka trzeba się
    > przestawić.
    >
    > A to przejeżdzanie to już jest do tego stopnia beszczelne że podjeżdza
    > drogi samochód, rozgląda się, nic nie jedzie i dzida.

    E... podjeżdża czarne BMW, ew. Audi, może być z przyciemnionymi szybami
    i nie patrzy, nie dzida, tylko normalnie po prostu sobie jedzie.

  • 13. Data: 2016-09-16 15:46:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

    > Bardzo coś nie tak ;)
    >
    > Światła mają opinię mściwych, głupich i niesprawiedliwych.

    <http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-wlochy-sledztw
    o-za-drogowe-oszustwa,nId,226146>

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2016-09-16 18:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > W ciągu tygodnia na 5 skrzyżowaniach w Olsztynie 5 399 pojazdów
> [...]
    To pewnie ginie tam z 120 osób dziennie.
    Albo jest przynajmenij z 50 kolizji...

  • 15. Data: 2016-09-16 19:38:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    m-w-Olsztynie-Srednio-800-wykroczen-jednego-dnia.htm

    >To pewnie ginie tam z 120 osób dziennie.
    >Albo jest przynajmenij z 50 kolizji...

    Otoz to ... tylu wjezdzajacych na czerwonym, a wypadkow nie ma :-)

    J.

  • 16. Data: 2016-09-16 20:54:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Otoz to ... tylu wjezdzajacych na czerwonym, a wypadkow nie ma :-)
    >
    > J.

    Może to jak w dużych azjatyckich miastach: wszyscy olewają światła, ale
    na siebie wzajemnie uważają ))

    Chociaż przez półtora roku często jeździłem do Olsztyna i żadnych
    okropności nie widziałem, poza prowincjonalnym przyspawaniem do lewego
    pasa i jakimiś dziwnymi światłami ok. 50 m przed niektórymi dużymi
    skrzyżowaniami.

    Piotr

  • 17. Data: 2016-09-16 21:22:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    >Może to jak w dużych azjatyckich miastach: wszyscy olewają światła,
    >ale na siebie wzajemnie uważają ))

    Znajac rodakow ... raczej po prostu niewiele narzuszaja, drudzy
    leniwie ruszaja, a separacja czasowa jest odpowiednia.

    Pisalem kiedys o gierkowce - tam nie bylo swiatel, zeby kilka
    samochodow nie przemknelo na czerwonym.

    J.

  • 18. Data: 2016-09-16 23:15:28
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-09-15 o 23:15, PiteR pisze:
    > W ciągu tygodnia na 5 skrzyżowaniach w Olsztynie 5 399 pojazdów
    > wjechało na czerwonym świetle :)
    > http://olsztyn.wm.pl/383501,Plaga-wjazdu-na-czerwony
    m-w-Olsztynie-Srednio-800-wykroczen-jednego-dnia.htm

    To jest typowy, polski niedorozwój urzędniczy. Zamiast spróbować
    wyciągnąć wnioski czemu tak się dzieje (np. trasy mające 1 km i 3
    sygnalizacje, źle poustawiane, brak liczników, długie przerwy i krótkie
    żółte) to odgrażają się, że jak podłącza do CONRAD to będą mieli z tego
    1.6mln zł. Banda debili.

    PS. kiedy podłączą?

  • 19. Data: 2016-09-17 01:57:29
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 16 Sep 2016 21:22:20 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup

    > Znajac rodakow ... raczej po prostu niewiele narzuszaja, drudzy
    > leniwie ruszaja, a separacja czasowa jest odpowiednia.

    No ciekawa byłaby statystyka pokazująca ile z tych naruszeń to było
    minimalne spóźnienie czy jakieś łamagi które dały się zablokować na
    skrzyżowaniu.
    A ile z tego to takie naprawdę groźne sytuację gdy ktoś przecina kierunek
    poprzeczny który w tym czasie ma zielone.

    > Pisalem kiedys o gierkowce - tam nie bylo swiatel, zeby kilka
    > samochodow nie przemknelo na czerwonym.

    No inna sprawa że jak żółte ma jak wszędzie 3s, a przelotowa na gierkówce
    to tak 120+, to trudno się dziwić :)

  • 20. Data: 2016-09-17 19:00:43
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-09-16 10:55, Miroo wrote:
    > ludzie nie są nauczeni analizowania organizacji ruchu.

    z drugiej strony - jezeli wymieniona wczesniej statystyczna pani krysia
    z biura w hondzie jazz nie daje rady analizowac organizacji ruchu bo

    > Większość skrzyżowań jest u nas standardowych, schematycznych i

    to moze wynalazki nie poprawiaja przepustowosci skoro trafiaja sie osoby
    ktore nie wiedza jak z nich korzystac przez co blokuja innych

    o zmniejszaniu bezpieczenstwa tez wspomne - bo dotyczy to nie tylko
    nieogarnietego ale tez zwykle przynajmniej jednego innego prawidlowo
    jadacego kierowcy