-
1. Data: 2010-07-19 13:26:34
Temat: Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
Od: "Waldek" <n...@n...net>
Witam kupilem w sklepie mot. komplet sprzeglo luka do escorta (500zl)
zawiozlem do mechanika, a on twierdzi ze owszem jest to nowe sprzeglo ale po
regeneracji
a za "oryginał" to trzeba dac min 6 stowek. Mozliwe to ???
A jesli faktycznie po regeneracji to na czym to niby mialoby polegac
- na moje oko nic nie widac, a jedyne co przychodzi mi do glowy to ew. moglaby
byc wymieniana srodkowa czesc sprezyna docisk ?
w kazdym badz razie mam fakture i nadzieje ze wszystko bedzie OK
Pozdrawiam
-
2. Data: 2010-07-19 13:41:39
Temat: Re: Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
Od: "Negro" <3...@w...pl>
> w kazdym badz razie mam fakture i nadzieje ze wszystko bedzie OK
regenerowane zuszywa się 40-60% szxybciej
jk
-
3. Data: 2010-07-19 14:05:42
Temat: Re: Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Mon, 19 Jul 2010 13:26:34 +0200, Waldek napisał(a):
> Witam kupilem w sklepie mot. komplet sprzeglo luka do escorta (500zl)
> zawiozlem do mechanika, a on twierdzi ze owszem jest to nowe sprzeglo ale po
> regeneracji
> a za "oryginał" to trzeba dac min 6 stowek. Mozliwe to ???
>
> A jesli faktycznie po regeneracji to na czym to niby mialoby polegac
> - na moje oko nic nie widac, a jedyne co przychodzi mi do glowy to ew. moglaby
> byc wymieniana srodkowa czesc sprezyna docisk ?
Jeżeli fabryczna regeneracja, to zostaje obudowa docisku i pierścień
sprzęgła. Zakładają nowe sprężyny i nowe okładziny i malują.
Sam kiedyś kupowałem takie i była to najtańsza opcja na rynku:
oryginał w ASO - 1400 za kompletne
zamienniki - 900-1600 zł, najtańszy firmowy zamiennik - ~1000 zł
oryginał regenerowany w fabryce, w ASO - 750 zł
Przy czym oryginał i regenerowany w zasadzie nie do odróżnienia, wszystko
pomalowane porządnie, z wszystkimi nowymi oznaczeniami Valeo.
PODOBNO (ale z dużym naciskiem na podobno) bieżnia docisku nie jest
wymieniana, tylko toczona i wygładzana, co w zasadzie ma minimalne
znaczenie, bo i tak zużywa się głównie okładzina sprzęgła a nie bieżnia
docisku. Przy kosztach robocizny i tak nie opłaca się wymieniać tylko
sprzęgła, bo jak pieprznie słoneczko, to będziesz w czarnej....
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"
-
4. Data: 2010-07-19 17:37:15
Temat: Re: Sprzeglo niby nowe a po regeneracji ?
Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
On 2010-07-19 13:26, Waldek wrote:
> Witam kupilem w sklepie mot. komplet sprzeglo luka do escorta (500zl)
> zawiozlem do mechanika, a on twierdzi ze owszem jest to nowe sprzeglo
> ale po regeneracji
> a za "oryginał" to trzeba dac min 6 stowek. Mozliwe to ???
>
> A jesli faktycznie po regeneracji to na czym to niby mialoby polegac
> - na moje oko nic nie widac, a jedyne co przychodzi mi do glowy to ew.
> moglaby byc wymieniana srodkowa czesc sprezyna docisk ?
> w kazdym badz razie mam fakture i nadzieje ze wszystko bedzie OK
>
> Pozdrawiam
>
LUK z tego co wiem, zajmuje się tylko regeneracją, ale robi to bardzo
dobrze. Jednak jak masz różnicę 100 zł w stos do oryginału to nie wiem
nad czym Ty się zastanawiasz... Zrób raz a porządnie, bo zwalanie
skrzyni jest chyba bardziej kosztowne niż 100 zł...