-
21. Data: 2012-11-11 07:44:23
Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
Dnia Sat, 10 Nov 2012 20:14:15 +0100, Rafal Jankowski napisał(a):
> Jest to jakaś opcja, chociaż bardziej bym liczył na powstanie jakiegoś w
> miarę wiarygodnego serwisu, gdzie każdy będzie mógł opublikować fakturę za
> swój samochód i powstanie rozsądna baza porównawcza. ;)
To jest też jakaś opcja, tyle że poza fakturą, którą nie każdemu będzie się
chciało publikować (a złośliwcy z kolei wydziergają sobie fakturkę na 50%
wartości - kilka minut zabawy) nie będzie tam wielu innych informacji, a
żeby otrzymać, bądź nie, upust, wystarczy, że się nie spodobasz handlowcowi
;)
AK
-
22. Data: 2012-11-11 10:49:08
Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
Od: "Ghost" <g...@e...pl>
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
news:k7mp51$43c$1@usenet.news.interia.pl...
>
> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
> news:509ed2c1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
>>>
>>> Generalnie uważa sie, ze w marce premium narzuty na samochodach są
>>> jakieś super ekstra i jest z czego oddawać (i na czym zarabiać) a tym
>>> czasem prawda jest niestety bardzo smutna...
>>
>> Dla kupujacych.
>
> niestety tu sie mylisz..
niestety tu kitujesz
-
23. Data: 2012-11-11 11:08:58
Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>
W dniu 10.11.2012 16:54, Irek N. pisze:
> Moje doświadczenie pokazuje, że tylko do momentu pozyskania klienta,
> później już nie interesują się wcale.
Zależy, na kogo trafisz.
Ja pomagam - bezinteresownie - swoim klientom np. sprzed trzech lat.
Zawsze mogą liczyć na moją pomoc, w miarę moich możliwości. Ktoś powie,
że tracę czas, bo w tym czasie mógłbym sprzedać dwa inne samochody...
pewnie ma rację. Ja tak nie umiem.
Inna rzecz, że ja potrafię się autentycznie cieszyć wraz z klientem z
nowego nabytku. Wystarczy lubić to, co się robi.
-
24. Data: 2012-11-11 11:47:09
Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
news:509f7499$0$1310$65785112@news.neostrada.pl...
>
> Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:k7mp51$43c$1@usenet.news.interia.pl...
>>
>> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
>> news:509ed2c1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
>>>>
>>>> Generalnie uważa sie, ze w marce premium narzuty na samochodach są
>>>> jakieś super ekstra i jest z czego oddawać (i na czym zarabiać) a tym
>>>> czasem prawda jest niestety bardzo smutna...
>>>
>>> Dla kupujacych.
>>
>> niestety tu sie mylisz..
>
> niestety tu kitujesz
no przecież dokumentów Ci nie pokaże...
Z resztą jakoś bardzo nie zależy mi na tym, zebyś uwierzył..
--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.
A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
-
25. Data: 2012-11-11 11:48:05
Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
news:k7nvni$qdk$1@usenet.news.interia.pl...
>
> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
> news:509f7499$0$1310$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>> Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
>> news:k7mp51$43c$1@usenet.news.interia.pl...
>>>
>>> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
>>> news:509ed2c1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
>>>>>
>>>>> Generalnie uważa sie, ze w marce premium narzuty na samochodach są
>>>>> jakieś super ekstra i jest z czego oddawać (i na czym zarabiać) a tym
>>>>> czasem prawda jest niestety bardzo smutna...
>>>>
>>>> Dla kupujacych.
>>>
>>> niestety tu sie mylisz..
>>
>> niestety tu kitujesz
>
> no przecież dokumentów Ci nie pokaże...
> Z resztą jakoś bardzo nie zależy mi na tym, zebyś uwierzył..
a - zeby nie bylo. Mówie o dealerze, a nie producencie.
--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.
A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
-
26. Data: 2012-11-11 12:00:26
Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
> Ja pomagam - bezinteresownie - swoim klientom np. sprzed trzech lat.
> Zawsze mogą liczyć na moją pomoc, w miarę moich możliwości. Ktoś powie,
> że tracę czas, bo w tym czasie mógłbym sprzedać dwa inne samochody...
> pewnie ma rację. Ja tak nie umiem.
I masz rację, klienci pewnie wracają przy zakupie kolejnego.
> Inna rzecz, że ja potrafię się autentycznie cieszyć wraz z klientem z
> nowego nabytku. Wystarczy lubić to, co się robi.
Bardzo rzadko spotykana rzecz, zadowolenie z wykonywanej pracy. Tak trzymaj.
Jaką marką handlujesz?
Miłego.
Irek.N.
-
27. Data: 2012-11-11 12:52:40
Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:509f7499$0$1310$6...@n...neostrada
.pl...
>
> Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:k7mp51$43c$1@usenet.news.interia.pl...
>>
>> Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
>> news:509ed2c1$0$26683$65785112@news.neostrada.pl...
>>>>
>>>> Generalnie uważa sie, ze w marce premium narzuty na samochodach są
>>>> jakieś super ekstra i jest z czego oddawać (i na czym zarabiać) a tym
>>>> czasem prawda jest niestety bardzo smutna...
>>>
>>> Dla kupujacych.
>>
>> niestety tu sie mylisz..
>
> niestety tu kitujesz
A czego się spodziewałeś po handlarzu starzyzną?
Kłamstwo ma wpisane w umowę o pracę.
-
28. Data: 2012-11-11 15:57:44
Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 10 Nov 2012 20:11:01 +0100, Rafal Jankowski napisał(a):
> Dostać samochód zatankowany do pełna i oddać w podobnym stanie to pełen
> luksus. Mój samochód ciągle się psuje
To moze w ramach ostrzezenia napisz, co to za marka.
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
29. Data: 2012-11-11 16:05:55
Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>
> Bardzo rzadko spotykana rzecz, zadowolenie z wykonywanej pracy. Tak
> trzymaj. Jaką marką handlujesz?
Daewoo ;)
q
-
30. Data: 2012-11-11 17:17:44
Temat: Re: Sprzedawcy w salonach
Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
On Sun, 11 Nov 2012, Maciek wrote:
> Dnia Sat, 10 Nov 2012 20:11:01 +0100, Rafal Jankowski napisał(a):
>
>> Dostać samochód zatankowany do pełna i oddać w podobnym stanie to pełen
>> luksus. Mój samochód ciągle się psuje
>
> To moze w ramach ostrzezenia napisz, co to za marka.
Ten to akurat Fiat Bravo. Chociaż uwagi dotyczące procesu sprzedaży
dotyczyły VW.