  • 11. Data: 2010-05-17 13:06:09
    Temat: Re: Sprowadzenie z Niemiec--jaka suma na fakturze
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    wątkowąłem o tym okradaniu obywatela jakiś czas temu

    masz wyjścia 3 w UC

    1) zal=płacić akcyzę od tego co na FV i UC ma 5 lat na wertyfikację
    (czyli doczepienie sie i odebranie z %)

    2) rzeczoznawca - przebieg/stan/uszkodzenia .... zejdziesz do -59% id
    infoexperta i od tego akcyza

    3) podać cenę w dolnej granicy widełek i od tego 18,6%

    jest i wyjście 4
    ciężarówka/pojazd specjalny

    auta jeszcze nie kupiłem , choć już zbliżam się do granicy "muszę" ,

    nadal żyję w poczuciu okradania mnie przez moje państwo czyli karania za
    to że mi się chce

    Andrzej