  • 1. Data: 2010-10-10 17:04:47
    Temat: Sprawdzenie taryfy we Fresh
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    W ogóle jak to się nazywa? Tą bzdurę co wprowadzili, aby decydować się,
    jaki chce się bonus po doładowaniu. Taryfa, opcja..? Nazwę to taryfą.

    W regulaminie napisali, że można ją wybrać w Play24 w zakładce "Usługi". W
    którym miejscu w tej zakładce to jest, bo ja chyba ślepy jestem, wszystkie
    usługi przeglądnąłem.

    Można wybrać też za pomocą kodu w telefonie. I po sprawdzeniu kodem *109#
    co się wyświetli aby wiedzieć czy już uaktywnili? Bo to też czeski film w
    tym Fresh.

    Oczywiście na Play24 burdel jak zawsze, oczywiście wtedy, kiedy w ogóle
    uda się zalogować.

    Dzięki za pomoc (mimo, że jak zawsze, wieszam psy na ten cały ich "serwis"
    :) )

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 2. Data: 2010-10-10 18:11:17
    Temat: Re: Sprawdzenie taryfy we Fresh
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > W regulaminie napisali, że można ją wybrać w Play24 w zakładce "Usługi".
    > W którym miejscu w tej zakładce to jest, bo ja chyba ślepy jestem,
    > wszystkie usługi przeglądnąłem.

    Coś grzebią, ja się w ogóle nie mogę zalogować.

    > Można wybrać też za pomocą kodu w telefonie. I po sprawdzeniu kodem
    > *109# co się wyświetli aby wiedzieć czy już uaktywnili? Bo to też czeski
    > film w tym Fresh.

    Nie, aktualny profil sprawdza się *111*49*1#.

    Zobacz <http://telefix.terramail.pl/kody_play.htm>, może się ci rozjaśni.

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2010-10-10 20:08:20
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > W regulaminie napisali, że można ją wybrać w Play24 w zakładce "Usługi".
    > W którym miejscu w tej zakładce to jest, bo ja chyba ślepy jestem,
    > wszystkie usługi przeglądnąłem.

    Jest. Właśnie udało mi się zalogować. Play 24, zakładka "Usługi",
    rozdział "Zmiana taryfy". Oczywiście nazwy inne niż w regulaminach, ale
    można się domyślić. Tu nie ma profili, tylko "opcje".

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2010-10-10 20:50:10
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-10-2010 o 22:08:20 Grzexs <g...@g...pxl> napisał(a):

    > Jest. Właśnie udało mi się zalogować. Play 24, zakładka "Usługi",
    > rozdział "Zmiana taryfy". Oczywiście nazwy inne niż w regulaminach, ale
    > można się domyślić. Tu nie ma profili, tylko "opcje".

    Nie mam rozdziału "Zmiana taryfy", chyba faktycznie jestem ślepy ;) Mam
    tak:
    Pakiety i usługi
    Poczta głosowa i poczta wideo
    Inne usługi dodatkowe
    Konfiguracja połączeń
    Konkursy

    Zrobiłem kodem z telefonu, w ogóle to temu co jest wyświetlone w Play24
    nie ufam, bo okaże się np że masz aktywny pakiet a w rzeczywistości kich i
    kasa ciurkiem może pójść. Oni sami nawet sobie nie ufają, bo nie ma
    regulaminu co byłby zapis o sprawdzeniu aktywności usługi w Play24.

  • 5. Data: 2010-10-10 21:29:34
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    > Nie, aktualny profil sprawdza się *111*49*1#.

    *109# pokarze ci do kiedy masz darmowe sms-y do wszystkich w Play po
    wybraniu opcji "darmowe sms-y i połączenia w Play(czy jakoś tak:)) i po
    zasileniu konta. A ponieważ sms-y są powiązane z połączeniami(darmowymi do
    wszystkich w Play) więc ich termin jest taki sam jak dla sms-ów.

    Darek

  • 6. Data: 2010-10-11 04:50:53
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
[...]

    ---------------------------------------

    Ja poszukałem i jest.

  • 7. Data: 2010-10-11 06:08:42
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Ja poszukałem i jest.

    bo jest i nie ma.
    Ja w numerach w ktoych dokonałem już nowego wyboró mam opcje, a w numerach
    gdzie mam po prostu Fresh opcji w Play24 brak.
    Ciekawostka

    jk

  • 8. Data: 2010-10-11 07:44:44
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "malgosia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > bo jest i nie ma.
    > Ja w numerach w ktoych dokonałem już nowego wyboró mam opcje, a w numerach
    > gdzie mam po prostu Fresh opcji w Play24 brak.
    > Ciekawostka

    Mam fresza bez wybranej opcji.

  • 9. Data: 2010-10-11 18:53:02
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Mam fresza bez wybranej opcji.

    Ja też mam i opcja jak najbardziej jest.

    Brak wybranej opcji to opcja "Play Fresh 1", przynajmniej tyle się
    wyświetli po *111*49*1#. Uznanie "braku profilu" za jakiś profil
    znacznie upraszcza rozważania ;)
    --
    Grzexs