    From: "bhk" <b...@u...onet.eu>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Splitter
    Date: Fri, 4 Nov 2011 01:15:57 +0100

    Witam,
    Potrzebuję splitter do kablówki (rozdzielenie sygnału na 3 odbiorniki)
    Nie wiem czy źle zadaje pytanie, czy to się inaczej nazywa, ale na hasło
    splitter to głównie dostaję wyniki w postaci splitterów do tzw. multiroomu.
    W kilku sklepach trafiłem na jakieś, ale trochę nie pasują do potrzeb.

    Potrzebowałbym taki, który ma minimalne tłumienie na jedym wyjściu
    (powiedzmy max. 4dB)
    i trochę większe na dwóch pozostałych. Do splittera podłączone by były modem
    DOCSIS,
    telewizor, tuner cyfrowy. Tuner cyfrowy trochę gorzej sobie radzi przy
    niższym sygnale dlatego
    też chciałbym go podpiąć na wyjściu o niższym tłumieniu.

    Teraz jest to podpięte mniej więcej tak że jest splitter z 2 wyjściami
    8dB dla modemu i drugie do TV (bez opisu tłumienia).
    Do wyścia TV podłączony jest drugi splitter (tu nie ma opisu jakie jest
    tłumienie, ale
    nie był to najtańszy badziew). Aczkolwiek nie wiem bo o ile dobrze
    przyuważyłem to różnica
    w sygnale na tunerze cyfrowym z i bez tego drugiego splittera to 56dB i 70dB
    (te 70dB to bezpośrednio
    na wyjściu pierwszego splittera potem jest jeszcze około 15m kabla, nie
    mniej jednak różnica w sygnale
    napewno była.

    Tak więc proszę o radę jaki splitter kupić (a może inaczej sie to zwie tak
    by łatwiej było szukać)
    i jak to najlepiej połączyć żeby uzyskać jak najlepsze efekty.

    Pozdrawiam,
    BHK