  • 11. Data: 2009-02-22 19:15:22
    Temat: Re: Spiskowa teoria transferowa ;)
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Sun, 22 Feb 2009 13:35:00 +0100, "ttt" <t...@n...pl> wrote:

    >Hmmm..., a tak z ciekawosci zapytam - dlaczego?

    bede miał taniej, wprawdzie z własnym odbiorem, ale mi jako
    operatorowi to specjalnie nie przeszkadza, a napewno mniej niż
    czekanie aż wielce szanowna &TP podciągnie światłowód i uruchomi
    usługe

    > Przykladowo 1600 zl netto za
    >10Mbps (przy umowie na dwa lata na swietle) to wg Ciebie za duzo?

    o prosze, jakiś postęp, wcześniej latały ceny powyżej 200zł za megabit
    przy tym samym wolumenie, teraz już widzę 160

    czyżby niewidzialna ręka konkurencji ?