  • 1. Data: 2014-06-20 00:07:04
    Temat: Spdif+hdmi - problem z dźwiękiem
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    witam

    Próbuje zmusić komputer, do przesyłania kablem HDMI do monitora obrazu
    _wraz_ z dźwiękiem.
    Głupia karta nvidii, niema w sobie żadnego hardwaru dźwiękowego, ma
    tylko wejście na spdif. Płyta główna (GA - M61p,,,)ma jedno urządzenie
    odtwarzające audio i przełącznik spdif - załączony albo wyłączony.
    Nakopałem się w internecie informacji o kabelku pomiędzy płytą główną i
    kartą graficzną, sterownikach grafiki, dzwięku - nic ciekawego nie
    znalazłem.
    Po kilku dniach kopania efekt jest taki, że wszystko wydaje sie być
    dobrze, ale dźwięku niema. jeśli na załączonym komputerze wypnę wtyczkę
    spdif, z grafiki albo płyty i wepnę - dźwięk się pojawia! Tak jest jakiś
    czas, potem sam "znika". Znowu wyjmuję wtyczkę, wkładam - dzwięk się
    pojawia. Jeśli zrobię natychmiastowy restart - dzwięk dalej jest.
    Kabelek..... miałem przerobiony z cd audio, wywaliłem dałem inny. potem
    już przylutowałem druty do pinów..... Dalej to samo
    Macie jakieś pomysły co zrobić?

    ToMasz