  • 1. Data: 2012-12-17 21:09:44
    Temat: Soft do obsługi Sony Xperia
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Sony PC Companion, jak dla mnie, ssie paukę po całości - nie wiem co
    ćpał zespół, który stworzył to coś; na Sylwestra byłoby jak znalazł.
    Ale do rzeczy: dawniej miałem dwa 'telefony' (MDAII i ToshG900) na
    Windows Mobile i przez Mobile Center i chyba jeszcze coś innego (do
    MDAII), obsługiwało się je przyjemnie i bezproblemowo.
    Zaś Sony PC Companion aż szkoda opisywać, więc krótka piłka: czy
    istnieje jakaś alternatywa? Zależy mi zwłaszcza na obsłudze wiadomości
    SMS, e-mail, bo z robieniem backupu S. PC Cmn jeszcze sobie radzi.
    Googlałem trochę i nic. Telefon oczywiście na Androidzie (2.3.7).

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2012-12-18 07:52:58
    Temat: Re: Soft do obsługi Sony Xperia
    Od: K <...@...c>

    W dniu 17.12.2012 21:09, $heikh el $hah pisze:
> [...]
    > SMS, e-mail, bo z robieniem backupu S. PC Cmn jeszcze sobie radzi.
    > Googlałem trochę i nic. Telefon oczywiście na Androidzie (2.3.7).

    My Phone Explorer czy jakos tak.

  • 3. Data: 2012-12-18 07:57:17
    Od: bilasty <b...@N...pl>

    W dniu 2012-12-17 21:09, $heikh el $hah pisze:
> [...]
    > SMS, e-mail, bo z robieniem backupu S. PC Cmn jeszcze sobie radzi.
    > Googlałem trochę i nic. Telefon oczywiście na Androidzie (2.3.7).

    A próbowałeś przez AirDroid ? Zainstaluj z Play'a.
    Później tylko w przeglądarce : http://web.airdroid.com
    Do sms i mail mnie wystarcza.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-12-18 08:02:49
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-18 07:52, K pisze:

    > My Phone Explorer czy jakos tak.

    Dzięki. Poczytałem opinie o nim i wygląda na to, że o to mi chodziło.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2012-12-18 08:07:10
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-18 07:57, bilasty pisze:

    > A próbowałeś przez AirDroid ? Zainstaluj z Play'a.
    > Później tylko w przeglądarce : http://web.airdroid.com
    > Do sms i mail mnie wystarcza.

    Nie, pierwsze słyszę. Ale spojrzałem i jako dodatek wydaje się ciekawą
    opcją, więc pewnie zainstaluję, toteż dzięki za info.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2012-12-18 09:10:06
    Od: K <...@...c>

    W dniu 18.12.2012 07:57, bilasty pisze:

    > A próbowałeś przez AirDroid ? Zainstaluj z Play'a.
    > Później tylko w przeglądarce : http://web.airdroid.com
    > Do sms i mail mnie wystarcza.
    >
    > Pozdrawiam

    ja probowalem jakis czas temu i co do wysylki smsow to nie przychodzily
    potwierdzenia. nie wiem jak teraz, ale co do reszty nie ma sie do czego
    przyczepic.

  • 7. Data: 2012-12-18 18:12:28
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 18 Dec 2012 08:02:49 +0100, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:

    >Dzięki. Poczytałem opinie o nim i wygląda na to, że o to mi chodziło.
    Nie mam mu nic do zarzucenia, działa prawidłowo :)

    WAM