  • 21. Data: 2009-03-26 22:46:00
    Temat: Re: Śmierć RSS a korzyść Web Slices od IE8
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 26-03-2009 o 08:46:24 BuKoX <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > informacji dlatego pobierane są tylko zajawki i umieszczane na liście
    > dzięki czemu można szybko rozróżnić to co jest dla nas interesujące od
    > tego co nie jest. Jeśli to samo przekażemy w formie wizualnej to
    > dodatkowe elementy czyli style, grafika itp będą skutecznie rozpraszać
    > uwagę od właściwej treści czyli tego co najważniejsze. A to niestety
    > zaowocuje znacznie wolniejszym odczytem takiej informacji czyli cała
    > idea traci sens. Używam RSS od lat, mam ich kilkanaście na liście i nie
    > wyobrażam sobie szybszego dostępu do nowych informacji.

    Dlatego powstał ATOM, aby była możliwość publikacji contentu w wielu
    formatach, m.in. plain - tekst i rich - HTML. Klient może wybrać to,
    co mu pasuje (ja np. bardzo rzadko klikam na linki w RSS-ach, bo wolę
    czytać w kliencie, bo ma lepszy layout niz wiekszosc stron).

    --
    Maciej Łebkowski

  • 22. Data: 2009-03-26 22:53:11
    Od: "Wicek007" <w...@s...pl.VALIDATE>

    > Dlatego powstał ATOM, aby była możliwość publikacji contentu w wielu
    > formatach, m.in. plain - tekst i rich - HTML. Klient może wybrać to,

    Nie twierdzę że wszystko ma swoje plusy i minusy.

    Ale potępianie w czambuł tego co zrobić MS jest bez sensu.

    Zobaczcie co się dzieje, kilka dni po wydaniu IE8 spora część
    dużych graczy zrobiło swoje Web Slice.

    Oprócz linków co podałem wcześniej do PROLINE.pl i Gazeta.pl
    doszło Allegro!! Tu możecie podejrzeć jak wygląda ich box Web Slice:
    http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/ie_webslice_
    data.php?item_id=590273944

    Allego jest lepsze od ebay, bo tam w prezentacjach MS była spreparowana
    strona
    ebay-a, a nasze allegro już to ma na realnej stronie - i świetnie to działa.

  • 23. Data: 2009-03-26 23:14:00
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 26.03.2009, Wicek007 <w...@s...pl.VALIDATE> wroted:

    > Nie twierdzę że wszystko ma swoje plusy i minusy.
    >
    > Ale potępianie w czambuł tego co zrobić MS jest bez sensu.

    A co takiego w sumie zrobił? Co jest rzeczywiście nowego i przydatnego
    w tym wynalazku?

    > Zobaczcie co się dzieje, kilka dni po wydaniu IE8 spora część
    > dużych graczy zrobiło swoje Web Slice.

    Eee. Jak się miało automatyzację do feedów RSS, to takie kolejne coś
    można wyprodukować w dzień.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 24. Data: 2009-03-26 23:21:44
    Od: "Wicek007" <w...@s...pl.VALIDATE>

    > A co takiego w sumie zrobił? Co jest rzeczywiście nowego i przydatnego
    > w tym wynalazku?

    Zainstalowałeś IE8? Wszedłeś na stronę Proline lub Allegro?
    Dodałeś WebSlice na pasek Ulubionych??

    Jeśli nie to się nie wypowiadaj! Jest zajebiście fajne i wygodne.

    I nie chodzi tu o wyjadaczy netu jacy na ogół siedzą na tej grupie,
    ale o zwykłych userów - to jest dla nich i to jest dobre!

  • 25. Data: 2009-03-26 23:39:13
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 26.03.2009, Wicek007 <w...@s...pl.VALIDATE> wroted:

    > Zainstalowałeś IE8? Wszedłeś na stronę Proline lub Allegro?
    > Dodałeś WebSlice na pasek Ulubionych??
    >
    > Jeśli nie to się nie wypowiadaj!

    Wal się, głąbie.

    GS

  • 26. Data: 2009-03-26 23:41:10
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    > Zainstalowałeś IE8? Wszedłeś na stronę Proline lub Allegro?
    > Dodałeś WebSlice na pasek Ulubionych??
    >
    > Jeśli nie to się nie wypowiadaj! Jest zajebiście fajne i wygodne.

    Ja zainstalowalem, wszedlem (proline) i dodalem na pasek ulubionych. No i ...
    kurcze, jakos nie czuje istotnej roznicy miedzy tym wynalazkiem, a otwarciem
    pelnej strony z aktualnosciowmi Proline z ulubionych. I tu i tam trzeba 1 klik,
    aby zobaczyc co u nich nowego. Dla mnie to jest sztuczne i mało nieuzyteczne.

    latet

  • 27. Data: 2009-03-27 00:43:26
    Od: "Wicek007" <w...@s...pl.VALIDATE>

    > Wal się, głąbie.

    E, to widzę że kolega wychowany.

    Pragnąłem tylko zauważyć, że warto coś sprawdzić osobiście,
    a nie pisać tyrady, nawet nie wiedząc o czym.

  • 28. Data: 2009-03-27 00:47:46
    Od: "Wicek007" <w...@s...pl.VALIDATE>

> [...]
    > trzeba 1 klik, aby zobaczyc co u nich nowego. Dla mnie to jest sztuczne i

    Na proline świat się nie kończy.

    A po drugie dodawanie tego co mają na stronie głównej, jest średnio
    potrzebne.

    Ale gdyby dodali Web Slide do kart produktów, z aktualną ceną i
    dostępnością,
    to miało by większy sens. Można wtedy jednym kliknięcem sprawdzić coś co
    jest
    głęboko ukryte wewnątrz witryny.

  • 29. Data: 2009-03-27 10:58:04
    Od: leone <f...@g...com>

    On 27 Mar, 00:39, Grzegorz Staniak <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > --
    > Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    > Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

    Nie zainstalowałem IE8 i nie używałem (znam to zagadnienie tylko z
    prezentacji M$) ale WebSlice wydaje się kopią Microsummaries z
    możliwością dodawania treści HTMLowej; Czym to się różni od tego co
    zaprezentowała Mozilla bo chyba nie tylko samym schematem dokumentu
    XML

  • 30. Data: 2009-03-27 11:13:43
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 27.03.2009, Wicek007 <w...@s...pl.VALIDATE> wroted:

    > E, to widzę że kolega wychowany.

    Kolega? Też masz katar?

    > Pragnąłem tylko zauważyć, że warto coś sprawdzić osobiście,
    > a nie pisać tyrady, nawet nie wiedząc o czym.

    Zadałem pytanie, baranku. Na które nie potrafisz odpowiedzieć,
    za to pierwszy jesteś do zakazywania wypowiedzi. Spadaj pod swój
    kamyczek i nie produkuj szumu.

    GS