  • 51. Data: 2009-08-20 06:04:00
    Temat: Re: Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > A 5800 to zapewne ma fizyczną klawiaturę?

    Nie ma, ale ma wciskany ekran nie wiedziales, ze Nokia od 3 lat nie
    potrafi opanowac technologi Apple ale wreszcie dogonili Microsoft ktory
    tez juz opananuje do konca roku w swoim oprogramowaniu wciskane co
    prawda tylko ekrany ale juz palcem? A za poltoraroku podobno nawet
    doptykowe w WM7 premiera Q4 2010 :)

    Za to Bartowa Nokia ma lufcik wiekosci znaczka pocztowego i zdobyla
    zaszczytne miano najmniejszego ekranu w telefonie z wysuwana klawiatutra.

  • 52. Data: 2009-08-20 07:43:16
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 20 Aug 2009 08:04:00 +0200,
    Jan Strybyszewski <k...@...pl> screamed:
> [...]
    > tez juz opananuje do konca roku w swoim oprogramowaniu wciskane co
    > prawda tylko ekrany ale juz palcem? A za poltoraroku podobno nawet

    Daj mi znać gdy Apple opanuje technologię wysuwana klawiatura QWERTY.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 09:42:43 user up 12170 days, 21:37, 1 user, load average: 0.86, 0.10, 0.01 ]

    PLEASE ignore the previous rumor.

  • 53. Data: 2009-08-20 08:06:45
    Od: Bart Ogryczak <b...@g...com>

    On Aug 20, 8:04 am, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Nie ma,   ale ma wciskany ekran nie wiedziales, ze Nokia od 3 lat nie
    > potrafi opanowac technologi Apple

    To raczej Apple od 3 lat nie potrafi zrobić ekranu, po którym nie
    trzeba by było mazać palcem. O rysiku do iPhone możesz zapomnieć, już
    to opatentował HTC.

  • 54. Data: 2009-08-20 08:15:31
    Od: Edward Tomasz Napierala <t...@p...if.uz.zgora.pl>

    In pl.comp.os.advocacy Bart Ogryczak <b...@g...com> wrote:

    > To raczej Apple od 3 lat nie potrafi zrobić ekranu, po którym nie
    > trzeba by było mazać palcem. O rysiku do iPhone możesz zapomnieć, już
    > to opatentował HTC.

    Po co komu rysik w telefonie, mozna obslugiwac po ludzku, palcem?

    --
    If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?

  • 55. Data: 2009-08-20 11:14:14
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Edward Tomasz Napierala ni au koto ha itsumo tanosii

    > Po co komu rysik w telefonie, mozna obslugiwac po ludzku, palcem?

    Po to żeby na, niewielkim wszak, ekranie zmieścić dużo więcej elementów. Bo
    jak są zbyt małe to palcem nie wcelujesz.

    --
    ALEX Przekliniak, Mobilizacja to wojna i innego wytłumaczenia dla niej nie
    ma, B M Szaposznikow, Marszałek ZSRR.

  • 56. Data: 2009-08-20 11:24:50
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > ktory tez juz opananuje do konca roku w swoim oprogramowaniu
    > wciskane co prawda tylko ekrany ale juz palcem?

    I co z tego faktu wynika? Raz przoduje jedna firma, raz druga, a raz
    trzecia. Jak Nokia była u szczytu potęgi, a jej menu było uznawane przez
    wielu za ideał, to Apple było na krawędzi bankructwa.

    Ale nadal ma największy udział w rynku.

  • 57. Data: 2009-08-20 11:56:16
    Od: Edward Tomasz Napierala <t...@p...if.uz.zgora.pl>

    In pl.comp.os.advocacy ALEX Przekliniak <k...@s...us> wrote:

    > Po to żeby na, niewielkim wszak, ekranie zmieścić dużo więcej elementów. Bo
    > jak są zbyt małe to palcem nie wcelujesz.

    Super. Po co?

    --
    If you cut off my head, what would I say? Me and my head, or me and my body?

  • 58. Data: 2009-08-20 13:03:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 19 Aug 2009 09:44:23 +0200, Stefan.Burczymucha napisał(a):

    > hehe dokladnie. przy czestym gadaniu to 6310i musialem ladowac co pare dni.
    > jak korzystalem z danych to czesciej. no ale taka idealizacja jest tez
    > typowa dla teskniacych za prlem. jak widac analogia trafna byla.

    Bateryjnie to mi wytrzymywała (przy mojej częstotliwości gadania i słania
    SMSów) 6310 (bez i) około 7 dni. Obecnie używana Motorola V360 ma dość po
    czwartym. Trwałość i "pancerność" wykonania - porównując tylko te dwa
    telefony - również uważam, że lepsza była w 6310.

    [ Kawaler i żonaty mężczyzna mają jedną wspólną cechę. Obaj myślą, że ten ]
    [ drugi częściej ciupcia. (Filip Czechowski) ]

  • 59. Data: 2009-08-20 13:58:17
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Edward Tomasz Napierala ni au koto ha itsumo tanosii

    > Super. Po co?

    Bo ludzie tak chcą. Wygodnie im z tym to niech sobie tego używają.
    Przynajmniej w Symbianach czy WM jest wybór, i każdy może użyć co mu pasuje,
    a mie jak w Apple ein Reich, ein Volk, ein Fuehrer.

  • 60. Data: 2009-08-20 14:15:23
    Od: Bart Ogryczak <b...@g...com>

    On Aug 20, 10:15 am, Edward Tomasz Napierala
    <t...@p...if.uz.zgora.pl> wrote:

    > Po co komu rysik w telefonie, mozna obslugiwac po ludzku, palcem?

    Jasne, po co używać noża i widelca, skoro można jeść po makówkarsku,
    rękami?