  • 21. Data: 2022-04-15 14:00:31
    Temat: Re: Słupek blokujący na prywatnej posesji
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-04-2022 o 13:55, m4rkiz pisze:

    > Jak bardzo cenię prawo do dysponowania swoją prywatną własnością tak nie
    > rozumiem czemu miałbym grodzić teren którego nie używam i przy którym
    > nie mieszkam, więc zinterpretowałem po swojemu (może błędnie), że mu
    > przeszkadza bo mieszka.

    A mnie wręcz przeciwnie - od razu zapachniało psem ogrodnika.

  • 22. Data: 2022-04-15 14:13:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Apr 2022 13:19:24 +0200, w
    <1...@4...net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No, mialem kiedys tabliczke "droga publiczna pod zarzadem spoldzielni
    > ..."
    > Chyba bezprawna bo juz jej nie ma.
    >
    > Albo takie cos
    > https://goo.gl/maps/mMFwTfQ1ABxpyKFv5
    >
    > "Droga pod zarządem SM"

    Czyli droga wewnętrzna.

  • 23. Data: 2022-04-15 14:13:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 14 Apr 2022 13:32:18 +0200, w <62580642$0$491$65785112@news.neostrada.pl>,
    Peter <p...@g...pl> napisał(-a):

    > im więcej czytam tym mniej wiem:
    >
    > https://www.prawo.pl/samorzad/droga-gminna-wewnetrzn
    a-a-droga-gminna-publiczna,78124.html

    > to jest ulica w mieście, ślepa, ale publicznie dostępna, granicząca
    > bezpośrednio z prywatnymi posesjami, ogrodzenie będzie niskie 50cm

    Sprawdź w wykazie dróg publicznych swojej wichurki :)
    Ma nazwę?

  • 24. Data: 2022-04-15 14:24:25
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.04.2022 o 14:13, r...@k...pl pisze:
    > Thu, 14 Apr 2022 13:19:24 +0200, w
    > <1...@4...net>, "J.F"

    > Czyli droga wewnętrzna.

    W sensie? Znak drogi wewnętrznej to to nie jest.

  • 25. Data: 2022-04-15 14:36:41
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.04.2022 o 12:05, Pete pisze:

    > Czy budowa ogrodzenia wymaga zgłoszenia? Wszystko zależy od wysokości
    > konstrukcji. Według Prawa budowlanego budowa ogrodzenia wymaga
    > zgłoszenia w 2022 roku, gdy jego wysokość przekracza 2,2 m lub znajduje
    > się ono bezpośrednio przy drodze gminnej czy powiatowej.

    Do zgłoszenia chyba niczego nie potrzeba. Potem pozostaje tylko kary płacić.

  • 26. Data: 2022-04-15 14:56:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Apr 2022 14:24:25 +0200, w <t3bo5q$mdi$1@news.icm.edu.pl>, ii
    <i...@o...invalid> napisał(-a):

    > W sensie? Znak drogi wewnętrznej to to nie jest.

    Nie musi.

  • 27. Data: 2022-04-15 14:57:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Apr 2022 13:55:53 +0200, w <t3bmgc$5cf$3$m4rkiz@news.chmurka.net>,
    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał(-a):

> [...]
    zinterpretowałem
    > po swojemu (może błędnie), że mu przeszkadza bo mieszka.

    Aby np. ktoś ci śmieci nie podrzucił, które musisz zutylizować na własny koszt.
    A niektórych utylizacja jest więcej niż kosztowna.

  • 28. Data: 2022-04-16 16:15:56
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    sirapacz w

    [...]

    > Ej weź ty parking płatny niestrzeżony zrób, cennik i cześć:)

    Parking jak najbardziej, ale "strzyżony", kto wjedzie ten już "podpisał"
    umowę i beceluje panienkom z obsługi (ewentualnie jedna mineta gratis na
    koszt wjechanego) ;P

    --
    Tomasz

  • 29. Data: 2022-04-19 14:17:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Apr 2022 14:13:03 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Thu, 14 Apr 2022 13:19:24 +0200, w
    > <1...@4...net>, "J.F"

    > Czyli droga wewnętrzna.

    Wniosek brzemienny w skutki, uzasadnisz jakos?

    Na innych drogach nie wahali sie postawic "wewnetrzna", a na
    niektórych jak widac nie ... o co tu chodzi ?

    J.

  • 30. Data: 2022-04-19 14:18:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Apr 2022 13:32:18 +0200, Peter wrote:

> [...]
    >
    > to jest ulica w mieście, ślepa, ale publicznie dostępna, granicząca
    > bezpośrednio z prywatnymi posesjami, ogrodzenie będzie niskie 50cm

    Nazwana ulica?

    Bo jest jeszcze kategoria "dojazd do posesji" :-)

    J.