  • Data: 2016-06-01 21:15:27
    Temat: Słuchawki
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Co jakiś czas pojawiają się pytania o słuchawki.
    No więc moje staruśkie paroletnie EP-630 (oryginalne, nie żaden "OEM")
    zostały w zimowej kurtce - i trafiły do pralki. Teraz zacząłem ich
    szukać, no i znalazły się. Co najciekawsze - działają. Na dodatek nie
    to, żebym był pewien, ale może nawet odrobinę lepiej? ;) Ostatnio miałem
    wrażenie, że dziurki są pozapychane - mniej ważne czym ;) Teraz chyba
    wysokie lepiej chodzą. Ciekawe jak długo...
    W każdym razie - naprawdę polecam póki co. Poza tym, że mam ochotę na
    EP-660, ale póki te działają to tak trochę głupio.
    Aha, żeby nie było - pranie było parę tygodni temu.
    Prócz tego polecam Philipsy/Staggi SHP-2700, oczywiście wszytko pod
    względem solidności wykonania, bo jakość dźwięku jest w tych wypadkach
    zadowalająca mnie, ale jak ktoś ma wieksze wymagania to na pewno nie ta
    klasa cenowa. Problem z tymi SHP jest tylko taki, że jak zwykle jak się
    komuś coś uda, to szybko zaczyna produkować "nowe - lepsze" i już od
    dawna nie ma ich na rynku. Kupiłem na próbe SHP5000 Stagga, ale to
    jednak zupełnie co innego, chocioaż daje się w nich słuchać.
    Na moje wielgachne uszyska trochę małe.

    Pozdrawiam

    DD