  • 31. Data: 2014-08-18 19:33:50
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-18 16:09, Użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Najpierw trzeba zapytac po co powstala PPPP :)?

    Jak większość partii, aby dorwać się do koryta.

    > Skad takie idiotyczne wnioski ?

    Z doświadczenia. A skąd założenie że wnioski idiotyczne ?

    > Poklocili sie w partii, dodatkowo pomysl sie wypalil i sie skonczylo.
    > Raz mieli 3% a w nastepnych 0 :)

    Pomysł się nie wypalił, wyborcy zrozumieli na czym polega
    ekologia. Na podobnej zasadzie funkcjonuje większość organizacji
    pseudo ekologicznych. Do dzisiaj. No ale nie oznacza to że
    będą w stanie pokonać tzw. próg wyborczy i wejść do sejmu
    czy senatu.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2014-08-18 19:49:35
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2014-08-18 17:56, J.F. pisze:

    > Ale trzeba przyznac ze sytuacja jest niebezpieczna. Stoi pieszy, wpatuje
    > sie w sygnalizator, jak sie zapali zielone to rusza bez patrzenia.
    > Jak bedzie jechal ciut wczesniej kierowca i sobie dosc szybko skreci, to
    > bedzie wypadek, bo nadjezdza niespodziewanie od tylu
    > Debil, jak sie zatrzyma przed strzalka, to juz tak latwo pieszego nie
    > przejedzie.
    >
    > Do tego mozna dodac takie sterowanie ze strzalka gasnie przed zapaleniem
    > pieszym zielonego.

    A jak to się ma do coraz popularniejszego ostatnio rozwiązania, że jest
    zielone (nie strzałka, tylko normalne S1) dla samochodu skręcającego w
    prawo i jednocześnie zielone dla pieszych?

    Stawanie na strzałce powinno być opcjonalne - widzę i mogę jechać
    bezpiecznie to jadę. W przeciwnym wypadku się zatrzymam.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 33. Data: 2014-08-18 19:59:51
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 18 Aug 2014 15:36:41 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Jeszcze niedawno było 60.

    Nadal jest. :) W nocy nikt nie zabrania tyle jeździć.

    --
    Grzegorz Tomczyk

  • 34. Data: 2014-08-18 20:12:46
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Bezkolizyjnym, nie licząc pieszych na pasach, ale to się nie liczy ;-)

    Bywaja tez strzalki na bezkolizyjnych skrzyzowaniach np. wyjazd z
    Geodetow na Pulawska (DC).
    Zielone strzalki powinny zostac zlikwidowane i zastapione prawem do
    skretu pod warunkiem ustapienia pierwszenstwa innym uczestnikom ruchu,
    jak to jest w paru cywilizowanych krajach. Wiekszosc ludzi na prawde wie
    jak jezdzic, natomiast mam wrazenie, ze durni zarzadcy drogi maja ludzi
    za jeszcze wiekszych durni, niz oni.
    A to jest niemozliwe, chyba, ze iloraz inteligencji moze byc ujemny;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 35. Data: 2014-08-18 21:07:02
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Jak większość partii, aby dorwać się do koryta.

    Chyba nie w tym sensie o ktorym myslisz, ale widac nie za bardzo masz
    pojecie o czym piszesz :)

    > Z doświadczenia. A skąd założenie że wnioski idiotyczne ?

    Oj chyba marne te doswiadczenie ;)

> [...]
    > pseudo ekologicznych. Do dzisiaj. No ale nie oznacza to że
    > będą w stanie pokonać tzw. próg wyborczy i wejść do sejmu

    Co ty z ta ekologia ?:) Akurat w 1992 PPPP przy pomocy srodowiska eko
    przeforsowalo nizsza cene na paliwo bezolowiowe.
    Zapewniam cie, ze nie z tego powodu nie dostali sie ponownie do sejmu.

  • 36. Data: 2014-08-18 21:55:23
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    J.F. wrote:

    > W ogolnosci to nie - czy jesli 3/4 kradnie, to nalezy to tolerowac ?
    >
    > No i to 3/4 kierowcow, a co uwaza 3/4 pieszych ? :-)

    Lamanie przepisow a wyrzadzanie krzywdy drugiej osobie to dwie rowne
    rzeczy. :)
    Jazda 70/50 nikomu krzywdy nie robi, a wyrznac w pieszych na pasach to
    mozna i przy 45kmh.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 37. Data: 2014-08-18 21:57:41
    Od: "Rafal Grzelak" <s...@d...com>

    a...@g...com wrote:

    > Generalnie umyka jeden fakt. Ograniczenia maja z 60. lat? Na miescie
    > od zawsze bylo 50. syrenka zatrzymywala sie po 120 metrach z 100kmh
    > o ile dojechala do tej wartosci z wiatrem i z gorki. maluch? 55m?
    > itp itd. a wypadek maluchem? a syrenka. a nawet tzw duzy fiat?
    > a dzisiaj?
    > porsche staje na 34m, przecietna puszka na 40m, strefy zgniotu itp.
    > i nie wiem czy tzw zageszczenie ruchu, i aut i pieszych, uzasadnia
    > trzymanie nadal tych wartosci.

    50 w miescie nie jest dla samochodow, ale dla pieszych. Z tego samego
    powodu 50 nie powinno stac na 2-3 pasmowych ulicach z kierowanym ruchem
    pieszych.

    --
    Pozdrawiam, Rafal.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 38. Data: 2014-08-18 22:47:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Aug 2014, WW wrote:

    > Witam
    >
    > Skoro 3/4 kierowców przekracza dopuszczalna prędkość, wg najnowszych wyników
    > badań i nie widzi w tym nic zdrożnego a ilość wypadków dramatycznie nie wzrosła,

    Sugerujesz, że z okazji postawienia fotoradarów kierowcy przyspieszyli? :>
    Dlaczego miałaby wzrosnąć w związku z prękością, skoro prędkość
    NIE wzrosła?
    Przecież przekraczana jest "od zawsze".
    Co najwyżej nieznacznie zmalała w okolicach fotoradarów, co stanowi
    promilowy udział w długości dróg (i częściowo "rekompensowana" jest
    przyspieszaniem tuż za radarem).

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2014-08-18 22:56:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Aug 2014, J.F. wrote:

    > Użytkownik "Ergie" napisał
    >
    > Zawsze mozemy zrobic wewnatrzpartyjne referendum :-)

    I sądzisz że ci, którzy "przegrają" swój cel, będą za tym, żeby
    zrobić sobie wbrew?

    > Przejsc sie za straznikami miejskimi i tam gdzie oni mandat za parkowanie,
    > tam ulotke :-)

    Tak zgarniesz tych, którym nie pasują ograniczenia w parkowaniu.
    W końcu dowiedzą się, czy w wyniku referendum albo zostanie obowiązek
    świecenia, albo przeciwnie - zostanie zniesiony.
    No to stracisz tych którym nie pasuje - i o tym pisze Ergie.

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2014-08-18 22:58:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Aug 2014, J.F. wrote:

    > Do tego mozna dodac takie sterowanie ze strzalka gasnie przed zapaleniem
    > pieszym zielonego.

    A nie jest to obowiązkowe w nowych sygnalizacjach?
    (znaczy nic nie trzeba "dodawać" :))

    pzdr, Gotfryd