  • Data: 2012-03-19 13:54:47
    Temat: Skąd osobówki zasysają powietrze do nawiewów ?
    Od: "Aleksander222" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy dobrze myślę, że zaraz pod przednią szybą, przed wycieraczkami, a nad klapą
    silnika, jest taka czarna dziurkowana kratka i to
    jest to ?
    Przyjrzałem się jak to wygląda przy otwartej klapie silnika, i widać na niej taką
    wzdłużną czarną uszczelkę, która dokładnie
    przylega po domknięciu, oddzielając tą "kratkę" od komory silnika.
    Inaczej mówiąc, czy dobrze myślę że wloty powietrza do nawiewu są izolowane od komory
    silnika, na wypadek gdyby w komorze silnia
    była jakaś np. nieszczelność ?.....
    Olek