  • 11. Data: 2010-11-23 15:40:02
    Temat: Re: Simple act of custom
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-23 16:36, duddits pisze:

    > Pewnie dlatego, że poranna przejażdżka na tym cudzie stawia go lepiej do
    > pionu

    Do pionu to bezsensu bo se można pępek obetrzeć.

    KJ

  • 12. Data: 2010-11-23 16:33:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-23 14:47, KJ Siła Słów pisze:

    > No, najpierw obejrzyjcie bez dźwięku.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=60wXOGgP9UY
    >
    > a potem z dźwiękiem.
    >

    > KJ
    > PS. A potem wam kapcie spadna jak poznacie nazwisko kowala.

    Myslalem ze to ex-XS Amila a to jakiegos Kamila z Krakowa jest.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 13. Data: 2010-11-23 18:06:39
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > No, najpierw obejrzyjcie bez dźwięku.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=60wXOGgP9UY

    Juz poznaje maszyne. Dziwi mnie troche podpis "Sebastian"... no nic, moze mi
    sie pomylilo.

    > a potem z dźwiękiem.

    Myslalem, ze Amil tak wyglada, ale naszczescie potem (dzieki temu, ze
    wlaczylem dzwiek) uslyszalem, ze koles go kupil na allegro. Wiec wszystko
    ok, a i przy okazji upewnilem sie, ze Amil to Kamil i nic mi sie nie
    pomylilo;)

    A do samego autora/tworcy maszyny:
    ale toto smiesznie pierdzi. To tak nagrane do dupy czy tak jest i sie
    rozczarowales, do tego stopnia, ze ten odglos pracy zachecil Cie do
    sprzedazy maszyny?

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 14. Data: 2010-11-24 07:14:02
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Ivam napisał(a):
    > ale toto smiesznie pierdzi. To tak nagrane do dupy czy tak jest i sie
    > rozczarowales, do tego stopnia, ze ten odglos pracy zachecil Cie do
    > sprzedazy maszyny?

    Na zywo lepiej. Poza tym ze na filmie to chodzil na 1 garnku :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 15. Data: 2010-11-24 16:43:22
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 23 Nov 2010 13:56:59 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    > Ogrom prac a wydech na drucie wisi.

    A to nie jest tak, że dobra, angielska tradycja nakazuje
    używanie drutu i jemu podobnych? ;)

    r.