  • 11. Data: 2012-05-10 22:54:48
    Temat: Re: To już 9 lat Bardzo proszę o odbanowanie mnie na ircu !!!!
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-10 22:06, VSS pisze:
    > za tyle lat upokarzania się powinniście wpuścic go na teho IRCa

    Przeciez wylaczyli wszystkie serwery kilka lat temu.

  • 12. Data: 2012-05-11 13:23:02
    Od: "VSS" <v...@v...pl>

    nieważne, dajcie mu dostęp !!

    --
    VSS

  • 13. Data: 2012-05-13 15:53:26
    Temat: Siedza tutaj
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    Witam siedzą na innym serwerze oni na jednym kanale ja na innym
    może ktoś mądry i stosunkowo kulturalny wszedł na mój kanał

    Oto namiary
    [ Servery sieci ]
    - - ircx.net.pl - losowy serwer
    - - wroclaw.ircx.net.pl 6667;7000
    - - poznan.ircx.net.pl 6667;7000

    oni siędzą na kanale
    #sat-digital-tv i #prokop
    ale kanały są zablokowane trzeba znać hasło
    ja sam siędzę na kanale #sdtv
    jak kros chce niech wejdzie na mój kanał
    zapraszam

  • 14. Data: 2012-05-13 16:10:46
    Temat: Re: Siedza tutaj
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 13 May 2012 13:53:26 +0000 (UTC), Jacek Buda napisał(a):

    IĆ STONT!!!!!!!

    --
    Nie pozdrawiam, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.