  • 11. Data: 2002-03-21 20:08:26
    Temat: Re: Sferii wyjście na świat
    Od: "Saulo" <d...@w...pl>

    "Grzegorz" <g...@b...gnet.pl> wrote in message
    news:a7clcn$584$1@frw.cr-media.pl...
    [cut]
    > teraz twierdza za na pewno bedzie juz niebawem tzn w pierwszej polowie II
    > kwartału
    > czyli pozostaje czekac czekac .........

    O, nie!
    Jeszcze wczoraj rano mówili, że na przełomie marca i kwietnia.

    Saulon the Dalk LOLd

  • 12. Data: 2002-03-22 19:07:41
    Od: "Saulo" <d...@w...pl>

> [...]
    [cut]
    > teraz twierdza za na pewno bedzie juz niebawem tzn w pierwszej polowie II

    Dzwoniłem dzisiaj i żadnego obsuwu nie ma - Twoja "pierwsza polowa II
    kwartalu" oznacza sam_ poczatek II_kwartału, czyli od_ razu_po_Wielkanocy.

    Nie jesteś z konkurencji? :-)

    Saulo

  • 13. Data: 2002-03-23 14:14:39
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    begin Saulo napłodził(a):

    > "Grzegorz" <g...@b...gnet.pl> wrote in message
    > [cut]
    >
    > O, nie!
    > Jeszcze wczoraj rano mówili, że na przełomie marca i kwietnia.

    :))) lolek , no to ja predziej neostrade sobie zalosze na zlotej ...
    neo maja wlansnie w kwietniu zakladac :\

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://tacops-forum.pulse.pdi.net/

  • 14. Data: 2002-03-24 23:09:29
    Od: "Cezary Ambroziak" <a...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Shot" <s...@h...pl> napisał
    : Czy ktoś wie może, jakie Sferia ma/ma zamiar mieć wyjście na świat?

    telia

  • 15. Data: 2002-03-28 12:30:47
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    begin Saulo napłodził(a):

> [...]
    >
    > Dzwoniłem dzisiaj i żadnego obsuwu nie ma - Twoja "pierwsza polowa
    > II kwartalu" oznacza sam_ poczatek II_kwartału, czyli od_

    ta i ta 2ga polowa to pewnie tak samo jak 4ta polowa 2001 roku :) albo
    polowa stycznia :)

    Pozdrawiam.