  • 51. Data: 2023-04-06 00:45:01
    Temat: Re: Sesja z ChatGPT
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 5 April 2023 at 22:38:27 UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Zależy czego się oczekuje. To co dzisiaj się pisze, szybciej się pisze,
    > niż się tłumaczy, co to ma robić. Jakieś takie skondensowane to pisanie
    > się zrobiło. Przynajmniej w moich okolicach. Nie oczekuję więc, że coś
    > oszczędzę w ten sposób.
    > Chyba akurat to teraz wychodzi najlepiej. Te wszystkie wynalazki, co to
    > po krótkim opisie słownym robią wielką kompozycję graficzną, jakoś tak
    > mają. Metaforyczne "trzy miliony linii kodu", ale żadna z nich nie ma
    > krytycznego znaczenia.

    > Kilka dni temu słyszałem w radiu o gościu, co w zgłoszeniu patentowym
> [...]
    Promowana jest moda na AI
    to znaczy, że nadchodzi wielki kryzys gospodarczy i 3WS
    i biznesy planuja szybko wyrwac kasę, zanim zbankrutują

    Był ćwierkający Tłiter a teraz mamy szczekającego psa, a wszystko przez Melona,
    któremu samochody nie idą
    i szuka autopromocji w lotach na Marsa.

    To co jest reklamowane jako AI to są wynalazki dla płaskoziemców, oparte na prostych
    algorytmach
    i ani to inteligentne , ani sztuczne.

    To jest ostatnie tchnienie Doliny Krzemowej przed wielkim krachem.

    ChatGPT to głównie chat, czyli interakcja i ludzie tego potrzebują bo aktywnośc
    internetowa wymarla w 99%

    Kto ma psa, kota, chomika, rodzinę, dzieci, temu wynalazki typu GPT nie są potrzebne.