eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleSerwis KTMSerwis KTM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Duke_Pilot <bukalpilot@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Serwis KTM
    Date: Thu, 10 Oct 2013 16:07:03 +0000 (UTC)
    Organization: TR Newsportal [http://www.newsportal.one.pl]
    Lines: 39
    Message-ID: <e23ec3991affb0402a959feb2c0c7a24$1@grupy.scigacz.pl>
    NNTP-Posting-Host: bemo.akonet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1381421223 13526 85.232.234.178 (10 Oct 2013 16:07:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Oct 2013 16:07:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/4.0
    X-HTTP-Posting-Host: 89-75-40-32.dynamic.chello.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:663263
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Chciałbym się dowiedzieć czy gdzieś w przepisach lub w gwarancji jest
    określony czas naprawy motocykla. Ponieważ odczuwam nieodparte wrażenie że
    mają mnie w głębokiej d*pie, usterkę zgłosiłem w połowie sierpnia b.r.
    większość części pojawiła się gdzieś około pierwszej połowy września. Ale
    niestety brakowało jednej uszczelki (pokrywy zapłonu), wszyscy oficjalni
    dealerzy KTM-a na Europę odpisali lub nie, że najprawdopodobniej będzie
    dopiero w styczniu 2014. Salon KTM-a oczywiście mówi że nie ma, co po
    pewnym czasie okazuję się prawdą czyli, że nasza biedna Polska nie jest w
    jakiś gorszy sposób traktowana czy tym podobnie. Uszczelkę w końcu udało
    mi się wyczaić w jakimś sklepie motocyklowym w Anglii więc nic innego
    tylko zamawiam (uszczelka 7&#163; a przesyłka 30&#163;), ale dobra lepsze
    to niż czekanie do nowego sezonu. A więc serwis ma już wszystkie części
    niezbędne do rozpoczęcia pracy nad moją maszyną, parę dni wcześniej
    przedzwoniłem do nich, że uszczelka już jest w drodze więc mogą brać się
    do roboty, dostarczone do Polski we środę(wczoraj). A więc oczekuję tego,
    że jeżeli oni o wszystkim wiedzieli to powinni się dawno zabrać do pracy
    albo chociaż zarezerwować czas aby od razu gdy dostaną uszczelkę to
    dokończyć i do dzieła. Wiem, że wymiana łożyska wałka zdawczego to nie
    robota na 5 godzin, ale jeżeli babka z salonu na grochowskiej mówi mi ze
    może zabiorą się do tego dopiero w przyszłym tygodniu PONIEWAŻ! inny
    motocykl ma znacznie ważniejszy priorytet, to nie wiem jak z nimi da się
    sensownie rozmawiać o ile w ogóle się da. I moje pytanie pozostaje czy
    jest to gdzieś określone w prawach konsumenta czy coś takiego ile tak
    naprawdę oni mają na to czasu przy posiadaniu wszystkich niezbędnych
    części.
    Polonistą nie jestem bardziej umysł ścisły, więc proszę o odrobinę
    wyrozumiałości co do składni i ogółu.

    Pozdrawiam
    Adam (KTM Duke 125)
    Wawa
    LwG



    --
    Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: