-
1. Data: 2015-07-22 19:18:13
Temat: Serwis Brother
Od: <earthwalker>
Witam,
Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie wykrywa
mi czarnego kartridża.
W związku z powyższym mam takie pytania:
1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
naprawy gwarancyjnej?
2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
Pozdrawiam!
-
2. Data: 2015-07-22 19:26:38
Temat: Re: Serwis Brother
Od: <earthwalker>
Jeszcze jedno pytanko,
4. Czy drukarkę należy wysłać z włożonymi kartridżami czy bez kartridży czy
też z kartridzami wyjętymi z drukarki?
-
3. Data: 2015-07-22 19:27:08
Temat: Re: Serwis Brother
Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
earthwalker wrote:
> Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
> wykrywa mi czarnego kartridża.
> W związku z powyższym mam takie pytania:
> 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
> naprawy gwarancyjnej?
Warunki gwarancji określa gwarant, więc od strony prawnej mogą.
Pozdrawiam, Piotr
-
4. Data: 2015-07-22 19:28:13
Temat: Re: Serwis Brother
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:55afd053$0$2195$6...@n...neostrada
.pl...
>Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
>wykrywa mi czarnego kartridża.
>W związku z powyższym mam takie pytania:
>1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem
>odmówienia naprawy gwarancyjnej?
Zapewne tak. Kazdy powod jest dobry :-)
J.
-
5. Data: 2015-07-22 19:36:54
Temat: Re: Serwis Brother
Od: Artur Miller <n...@n...com>
W dniu 2015-07-22 o 19:18, earthwalker pisze:
> Witam,
>
> Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
> wykrywa mi czarnego kartridża.
> W związku z powyższym mam takie pytania:
> 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
> naprawy gwarancyjnej?
> 2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
> 3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
>
> Pozdrawiam!
>
serio nie da się zadzwonić gdzieś i sie tego dowiedzieć?
@
-
6. Data: 2015-07-22 20:28:23
Temat: Re: Serwis Brother
Od: ajt <a...@a...com.pl>
W dniu 2015-07-22 o 19:18, earthwalker pisze:
> Witam,
>
> Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
> wykrywa mi czarnego kartridża.
> W związku z powyższym mam takie pytania:
> 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
> naprawy gwarancyjnej?
Pewnie tak. Zwłaszcza że nieoryginalny kartridż może być przyczyną
niewykrywania :) Sam tak miałem w swojej drukarce (DCP-J125). Włożyłem
czarny zamiennik, jakiś noname, a drukarka na to, że nie może wykryć. No
to wyjmowałem i wkładałem kilka razy, wszystko na nic. W końcu włożyłem
inną sztukę, bo kupiłem kilka naraz od tego samego sprzedawcy. Mocno
dopchnąłem i załapało. Egzemplarz na oko identyczny. Nie chciało mi się
zaglądać do drukarki i analizować, jak ona te kartridże wykrywa, gdzie
jest czujnik itd. Z tego felernego po prostu zdjąłem "obudowę", środek z
tuszem wsadziłem do jakiegoś zużytego i przy następnej okazji poszło.
--
Pozdrawiam
Andrzej
www.radom.city
-
7. Data: 2015-07-24 21:37:57
Temat: Re: Serwis Brother
Od: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz <g...@o...pl>
W dniu 22.07.2015 o 19:18, earthwalker pisze:
> Witam,
>
> Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
> wykrywa mi czarnego kartridża.
> W związku z powyższym mam takie pytania:
> 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
> naprawy gwarancyjnej?
> 2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
> 3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
>
> Pozdrawiam!
>
Jeżeli naprawa gwarancyjna- sprawdzić jak działa na oryginalnych
tuszach. Jeżeli nie ma problemu - przestać używać badziewnych tuszy.
Jeśli pogwarancyjna - wyrzucić i kupić urządzenie innej firmy.
Brother to jeden z najgorszych wyborów na rynku. Stosunek jakości do
ceny niezły, ale liczyć na niezawodność brothera to zaklinanie
rzeczywistości.
G.B.