eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSerwis Brother
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2015-07-22 19:18:13
    Temat: Serwis Brother
    Od: <earthwalker>

    Witam,

    Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie wykrywa
    mi czarnego kartridża.
    W związku z powyższym mam takie pytania:
    1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    naprawy gwarancyjnej?
    2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
    3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?

    Pozdrawiam!


  • 2. Data: 2015-07-22 19:26:38
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: <earthwalker>

    Jeszcze jedno pytanko,
    4. Czy drukarkę należy wysłać z włożonymi kartridżami czy bez kartridży czy
    też z kartridzami wyjętymi z drukarki?


  • 3. Data: 2015-07-22 19:27:08
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    earthwalker wrote:

    > Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
    > wykrywa mi czarnego kartridża.
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    > naprawy gwarancyjnej?

    Warunki gwarancji określa gwarant, więc od strony prawnej mogą.

    Pozdrawiam, Piotr


  • 4. Data: 2015-07-22 19:28:13
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:55afd053$0$2195$6...@n...neostrada
    .pl...
    >Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
    >wykrywa mi czarnego kartridża.
    >W związku z powyższym mam takie pytania:
    >1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem
    >odmówienia naprawy gwarancyjnej?

    Zapewne tak. Kazdy powod jest dobry :-)

    J.


  • 5. Data: 2015-07-22 19:36:54
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-07-22 o 19:18, earthwalker pisze:
    > Witam,
    >
    > Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
    > wykrywa mi czarnego kartridża.
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    > naprawy gwarancyjnej?
    > 2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
    > 3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
    >
    > Pozdrawiam!
    >


    serio nie da się zadzwonić gdzieś i sie tego dowiedzieć?

    @


  • 6. Data: 2015-07-22 20:28:23
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: ajt <a...@a...com.pl>

    W dniu 2015-07-22 o 19:18, earthwalker pisze:
    > Witam,
    >
    > Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
    > wykrywa mi czarnego kartridża.
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    > naprawy gwarancyjnej?

    Pewnie tak. Zwłaszcza że nieoryginalny kartridż może być przyczyną
    niewykrywania :) Sam tak miałem w swojej drukarce (DCP-J125). Włożyłem
    czarny zamiennik, jakiś noname, a drukarka na to, że nie może wykryć. No
    to wyjmowałem i wkładałem kilka razy, wszystko na nic. W końcu włożyłem
    inną sztukę, bo kupiłem kilka naraz od tego samego sprzedawcy. Mocno
    dopchnąłem i załapało. Egzemplarz na oko identyczny. Nie chciało mi się
    zaglądać do drukarki i analizować, jak ona te kartridże wykrywa, gdzie
    jest czujnik itd. Z tego felernego po prostu zdjąłem "obudowę", środek z
    tuszem wsadziłem do jakiegoś zużytego i przy następnej okazji poszło.

    --
    Pozdrawiam
    Andrzej
    www.radom.city


  • 7. Data: 2015-07-24 21:37:57
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 22.07.2015 o 19:18, earthwalker pisze:
    > Witam,
    >
    > Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie
    > wykrywa mi czarnego kartridża.
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    > naprawy gwarancyjnej?
    > 2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
    > 3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
    >
    > Pozdrawiam!
    >

    Jeżeli naprawa gwarancyjna- sprawdzić jak działa na oryginalnych
    tuszach. Jeżeli nie ma problemu - przestać używać badziewnych tuszy.
    Jeśli pogwarancyjna - wyrzucić i kupić urządzenie innej firmy.
    Brother to jeden z najgorszych wyborów na rynku. Stosunek jakości do
    ceny niezły, ale liczyć na niezawodność brothera to zaklinanie
    rzeczywistości.

    G.B.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: