  • 11. Data: 2012-05-09 15:24:12
    Temat: Re: Seriale
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Heraklit nabazgrał(a):

    > Był sobie taki dzień: 8 maj (wtorek), gdy o godzinie 16:59 *Budzik*
    > naskrobał(a):
    > - The Walking Dead
    > - FlashForward
    > - Falling Skies
    > - Stargate Universe
    > - V-Visitors
    > - Wallander

    Nikita do twojej listy

  • 12. Data: 2012-05-09 15:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Łał :-) Podziwiać
    > Po pierwsze dla mnie to strata czasu. Żadnej wartości dodanej.
    > Po drugie wszystko na jedno kopyto. Socjotechniczne sztuczki. Jest jakiś
    > pomysł a potem już tylko jego niemiłosierne wyciąganie i powielanie w
    > nieskończoność. Takie wciskanie żeby jednak zostawić pilot w spokoju i
    > te reklamy jednak obejrzeć.
    > Chyba już się starzeję albo wiem już wystarczająco dużo po co, dla kogo,
    > za ile, przeciw czemu :-)

    odpowiadasz zupełnie nie na temat i piszesz o stracie czasu... ciekawe...
    Schizofrenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 13. Data: 2012-05-09 15:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@...c napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Ja tam wole sasiadke na zywo ogladac jak robi serial codziennie
    > wieczorem.
    >
    >:):):)
    >
    > A dla ciebie to moze dwa samce na klamce bedzie OK.
    >
    >:):):)

    Co prawda mam wrażenie ze trafiłem do jakiejś ogólnej plonkownicy, ale mimo
    wszystko odpowiem.

    Podglądacz bez poczucia humoru...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 14. Data: 2012-05-09 15:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czterej pancerni...
    > Stawka większa...
    > Kapitan Sowa na tropie
    > Wakacje z duchami
    >
    > A tak poważnie to nie szkoda czasu Twojej lubej?

    Dzidek - ten od BMW?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 15. Data: 2012-05-09 15:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@u...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Klan
    > M jak miłość
    > Barwy szczęścia
    > Moda na sukces
    >
    > Kolejność przypadkowa. ;-)

    Debil.
    Kretyn.
    Idiota
    Kolejność przypadkowa. ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 16. Data: 2012-05-09 15:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dexter. Jest ok gdyby tylko wywalili wcześniej Ritę to był by super bo
    > ta kobita działa mi mocno na nerwy podobnie z resztą jak Kai Winn z ST
    > DS9. 2 najbardziej znienawidzone przeze mnie charaktery serialowe.

    Dexter był ok, oglądałem a jej się nie podobał.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 17. Data: 2012-05-09 16:11:37
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Dzidek - ten od BMW?

    Niejednemu psu burek na imię :-). Nie, nie ten.
    Poza tym co to ma wspólnego z wątkiem?

  • 18. Data: 2012-05-10 20:34:24
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    wiadomości news:09052012.72A82E9A@budzik61.poznan.pl...
    > Debil.
    > Kretyn.
    > Idiota
    > Kolejność przypadkowa. ;-P

    A tego nie oglądałem, dobre? ;-)

  • 19. Data: 2012-05-11 09:14:48
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Tue, 8 May 2012 14:59:54 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > - Lie to me
    > - Nurse Jackie
    >
    > Jakie inne seriale mogą nam się spodobać? Co polecicie?

    Revenge (ide o zaklad ze jej sie spodoba)
    Gra o tron
    Homeland