  • 1. Data: 2012-11-28 19:53:36
    Temat: Samsung SSD 830 czy 840 basic?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Zagwozdka jak w temacie. Dysk 120GB. W przypadku 840 podkresle raz
    jeszcze ze mowa o Basic, nie Pro.

    830 niby znacznie lepsze parametry zapisu, za to 840 ma podane wiecej
    IOPS. Ogolnie astronomiczne osiagi dysku nie sa kluczowym czynnikiem
    bowiem i tak pracowac to narazie bedzie na lapsie z SATAII. Natomiast
    istotnym czynnikiem jest niezawodnosc na teraz i pozniej, no i wciaz
    dobre osiagi po pozniejszej migracji do czegos z SATAIII.

    Narazie moje spojrzenie cieplo pada na 830tki - mozna jeszcze kupic nowe
    dyski z resztek magazynowych, cena jest OK, reputacja raczej tez bez
    zarzutu, wiec dysk sprawdzony. Brac 830 poki sie da, czy 840 ma
    cos przekonujaco lepszego "na potem"?

    Grupo pomoz :)

    --

    memento lorem ipsum

  • 2. Data: 2012-11-28 20:02:01
    Temat: Re: Samsung SSD 830 czy 840 basic?
    Od: Rafał <b...@N...gazeta.pl>

    830
    bo sprawdzona.

  • 3. Data: 2012-11-28 20:18:40
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia 28.11.2012 Rafał <b...@N...gazeta.pl> napisał/a:
    > 830
    > bo sprawdzona.

    840 basic ma nowe pamieci. Jeszcze za bardzo nie przetestowane.
    840 pro ma takie jak w 830.

    Wiec bralbym 830 lub 840pro.

  • 4. Data: 2012-11-29 02:49:02
    Od: Filip454 <f...@f...pl>

    Dnia Wed, 28 Nov 2012 19:53:36 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

> [...]
    > dyski z resztek magazynowych, cena jest OK, reputacja raczej tez bez
    > zarzutu, wiec dysk sprawdzony. Brac 830 poki sie da, czy 840 ma

    Czy koniecznie Samsung?
    --
    Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

    Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

  • 5. Data: 2012-11-29 08:21:47
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Filip454 nabazgrał(a):

    > Czy koniecznie Samsung?

    A co masz w zamian oprócz Intela który jest sporo droższy ??

    ps. Jabym brał chyba 830 bo sprawdzona choć padniętej 840 też nie widziałem.