  • 11. Data: 2015-04-05 15:04:58
    Temat: Re: Samsung Galaxy S6 graficznie słabszy od iPhone6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    news:slrnmi2ccu.6hg.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...
> [...]
    hes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/

    > Ponoć Cię benchmarki nie kręcą?
    >
    > Znów zmiana poglądów? Czy jest was tam więcej?

    Nie kręcą :-)

  • 12. Data: 2015-04-05 18:21:48
    Od: s...@g...com

    On Saturday, April 4, 2015 at 8:37:42 PM UTC+2, Pszemol wrote:

    > No i? Co dla ciebie jest ważniejsze?

    Większość gier i tak nie chodzi w natywnych rozdzielczościach, więc lepiej patrzeć na
    wyniki 1080p.

    > Fajnie byłoby wiedzieć, fakt.

    Zwykłe syntetyki a'la 3dmark, które sprawdzają raczej wydajność GPU niż faktyczną
    przydatność SoCa do gierek.

    > To jest akurat ciekawe jak sobie radzą te rdzenie w codzinnym użyciu.

    Raczej słabo. Generalnie ładowanie więcej niż 2 rdzeni do telefonu nie jest zbyt
    optymalne. Apple o tym wie, Qualcomm o tym wie i Samsung może też (chociaż kto ich
    tam wiem). Różnica leży w klienteli, Apple sprzedaje swoje sprzęty owieczkom, a
    Androidowcy to w większości pseudoeksperci, którzy mierzą jakość telefonu ilocznem
    numerków w specyfikacji.

  • 13. Data: 2015-04-05 21:49:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Widzieliście już to?
    >
    > http://www.redmondpie.com/dual-core-iphone-6-demolis
    hes-octa-core-galaxy-s6-in-graphics-performance/

    > Jak widać 8 dupianych rdzeni CPU jest gorsze niż 2 ale dobre...

    Ale jaja...Dla mnie szok.
    Wobec powyższego zdecydowanie polecam Motorolę Gleam którą używam od
    kilku lat...
    Sporo wolniejsza niż powyższe ale działa w czasie rzeczywistym.

    --
    marfi

  • 14. Data: 2015-04-06 03:30:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message
    > Ale jaja...Dla mnie szok.
    > Wobec powyższego zdecydowanie polecam Motorolę Gleam
    > którą używam od kilku lat...
    > Sporo wolniejsza niż powyższe ale działa w czasie rzeczywistym.

    Co rozumiesz przez "ale działa w czasie rzeczywistym" ?