  • 11. Data: 2015-12-12 16:39:43
    Temat: Re: Samochod stoi 4 dni i coś skapało
    Od: max <m...@o...pl>

    W dniu 2015-12-12 o 11:38, Dykus pisze:
    > Witam!

    > Aż takie niskie zawieszenie masz, że głowy nie włożysz? :)
    > Wjedź na krawężnik, użyj lewarka, podjedź na stację kontroli pojazdów...
    > I tak nic sam z tym nie zrobisz, więc może od razu do mechanika?
    >
    >no niskie, głowy nie wsadze pod samochod:) tak jak pisałem, zaglądałem i
    leci bardziej przy lewej stronie jak sie patrzy na samochód, na
    wysokości koła

  • 12. Data: 2015-12-12 16:42:01
    Od: max <m...@o...pl>

    W dniu 2015-12-12 o 16:39, max pisze:

    > leci bardziej przy lewej stronie jak sie patrzy na samochód, na
    > wysokości koła

    acha i spada tak ok 2 krople żółtawe na 24h bo podlozylem chusteczke

  • 13. Data: 2015-12-12 22:20:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > acha i spada tak ok 2 krople żółtawe na 24h bo podlozylem chusteczke

    zastanawiam sie czy trolujesz czy na poważnie. szklana kula popsuta -
    wsadz głowe pod ten samochód i zobacz co jest nad plamą - jakie
    przewody. W tamtym miejscu (pomiedzy kolami po stronie pasazera -
    zakladam ze pomiedzy kolami nie tej samej osi) nie ma nic co mogłoby ci
    kapać za wyjątkiem podłogi lub z otworów w progach do odprowadzania wody
    (jak jest rdza to i kolor sie bedzie zgadzac). nie zgadza sie jedynie
    ciagle kapanie.

    wez to w palce - woda? oleiste? lepkie? pachnie?
    Jesli to pomiedzy kolami jednej osi to moze ci cieknie wspomaganie w
    maglownicy?

    chcesz pomocy to daj nam szansę.

  • 14. Data: 2015-12-13 08:30:18
    Od: max <m...@o...pl>

    W dniu 2015-12-12 o 22:20, sirapacz pisze:

> [...]
    >
    > wez to w palce - woda? oleiste? lepkie? pachnie?
    > Jesli to pomiedzy kolami jednej osi to moze ci cieknie wspomaganie w

    Nie zobacze dokładnie bo jest osłona silnika - a osłony nie zdejme bo
    nie mam kanału, do mechanika najwczesniej za ok tydzien bo choroba mnie
    złapała. Oleiste, bez zapachu,zoltawe, dzisiaj akurat było czysto.
    Ale moze być ta maglownica jak kierownica normalnie chodzi, brak luzów
    itd. Jak bedzie to wspomaganie maglownicy to ile to może kosztować ??
    samochod audi b6 1.8
    I tak jak napisałem jest to z przodu samochodu bliżej prawej strony niż
    po środku siedzac za kierownica.
    acha. ostatnio wymianiałem klocki, tarcze i zmieniałem opony

  • 15. Data: 2015-12-14 13:00:35
    Od: max <m...@o...pl>

    znajomy na odleglosc mi powiedzial ze jakas uszczelka nastawnika czy cos
    takiego, moze to byc ????