    From: "Szuwaks" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle,pl.misc.samochody
    Subject: Sakwy trące po samochodach
    Date: Thu, 19 May 2011 22:56:47 +0200

    Witam,

    Przepraszam za cross, ale sprawa dotyczy i moto i samochodów.

    Dziś około 11:30 Grójecką w Warszawie jechały sobie cztery motocykle.
    Takie cieższe, z sakwami na bokoch.
    Przed Skrzyżowaniem z Bancha/Wery czy teraz Bitwy, na światłach stało kilka
    samochodów.
    Chłopaki na motorach, jak to zwykle bywa przepchnęli się pomiędzy
    samochodami.
    Ten ostatni jakoś bardzo chciał dopędzić kolegów na pool position i
    porysował sakwami dwa samochody.
    Obejrzał się czy sakwy się nie urwały i pojechał dalej Grójecką w kierunku
    sinej dali...
    Ale kierowcy owych porysowanych samochodów zapisali jego numer i zjechali na
    bok by zmówić sie na odzyskanie pieniedzy za naprawę swych bryczek.

    Widziałem to będąc za nimi.

    Tak prawdę powiedziawszy to wciskanie się gdzie gdzie popadnie to śmieszne
    jest bardzo.
    A jeszcze bardziej nalepki na samochodach:
    Patrz w lusterka!
    Motocykliści są wszędzie!

    Mam swoje hasło w tym stylu, ale nie chcę Was, motocyklistów denerwować :))

    Szuwaks