  • Data: 2011-02-16 16:23:52
    Temat: SV650 na wtrysku do 10kPLN - czy to możliwe?
    Od: Ekim <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanowne Grono.

    W zeszłym roku ze smutkiem na sercu pożegnałem swoje pierwsze moto
    (Kawasaki Zephyr 550 '91). Towarzyszył mi przez prawie pełne 3 sezony,
    jednak w trakcie przygody z tym moto było mi dane przejechać się
    kilkoma innymi i okazało się że najbardziej podpasowała mi Suzuki
    SV650 - w dowolnej wersji S/N. Ważne aby była na wtrysku czyli rok
    produkcji po 2003 (nie jestem pewien czy 2003 jeszcze też).

    I tu moje pytanie. Przeglądam sobie oferty aby nie obudzić się w
    kwietniu z ręką w nocniku i nadal zastanawia mnie czy za budżet 10kPLN
    da się coś takiego w przyzwoitym stanie kupić. Mam na myśli 10kPLN za
    moto sprawne i przygotowane do sezonu (czyli łącznie z wymianą płynów,
    napędu, opon, ... jeśli to konieczne)?

    Co wy na to?

    A może ktoś z Grupowiczów ma takie cudo i zechce oddać w dobre ręce.
    Miejsce nie ma znaczenia jeśli moto pewne.

    Pozdrawiam i oczekuję na temperatury > 5 st. C (taki mam próg
    wytrzymałości)
    Ekim
    Tymczasowo z kaskiem ale bez moto.