  • 11. Data: 2013-08-29 10:36:36
    Temat: Re: SSHD no wreszcie
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Mr. Misio nabazgrał(a):

    > Kiedy kryterium #1 jest pojemnosc, to nie mam wad :D

    Jak potrzebuję pojemności to kupuję NAS-a i dyski do niego :)

    > Ale jeszcze droższe, gdy kryterium #2 jest cena :D

    32GB to max 200zł więc do przeżycia ale i tak najlepszy stosunek
    cena/pojemność to chyba 120-128GB

    > A miałęś zaufanie do pierwszego SSD? :)

    A miałeś zaufanie do pierwszych dysków Conner-a :)

    > Seagate ma juz jakieś doswiadczenia z hybrydami Momentus XT, wiec to SSHD
    > to nie jakas ekstra nowinka, tylko level 2 (taka mam nadzieje)

    Dla tego nie mam zaufania, były ale się nie przyjęły, sam nie wiem co o tym
    myśleć.
    Gdzyby to było tak że masz hybrydę SSD60GB + 1TB w jednym to może miało by
    to sens ale w tych hybrydach jest jakaś mikroskopijna ilość SSD która jest
    wykożystywana bardziej jako taki cache a nie jako osobna partycja/dysk w
    jednym opakowaniu.

    > :D

    Dla tego lubię pracę w IT :) teraz będę kupował SSD 256GB Sandiska ..
    zobaczymy jak to działa bo cenę mam bardzo dobrą na niego.

  • 12. Data: 2013-08-29 10:40:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No wreszczie pojawiaja sie w sklepach Seagaty SSHD jedno i dwuterabajtowe,
    > te pierwsze nawet ponizej czterech stow

    W ktorych sklepach (mowimy o 3.5 cala)?

  • 13. Data: 2013-08-29 11:01:55
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-08-29 10:30, Mr. Misio pisze:
    > Seagate ma juz jakieś doswiadczenia z hybrydami Momentus XT, wiec to
    > SSHD to nie jakas ekstra nowinka, tylko level 2 (taka mam nadzieje)
    A to doświadczenie wygląda tak, ze
    a) żadna rewelacja jeśli chodzi o sprzedaż (ludzie nie rzucili się na to)
    b) żadna rewelacja jeśli chodzi o realne osiągi (za mały ten ssd?) czy
    widoczną poprawę jakości pracy.

    a) byćmoże wynika z b)
    Sam mam kilka 250GB i 500GB momentusów XT, jedyna różnica to 7200rpm,
    ale podczas normalnej pracy - nie widać żadnych sensownych zysków z ssd
    wbudowanego. Może jeśliby postawić na 500GB (bo ma większy ssd) np
    czystego XPka - to faktycznie po paru startach - startuje szybciej. Ale
    np 7ka z paroma programami i kilkoma dużymi plikami, swap itd - to
    zupełnie się nie sprawdza, ssd chyba tylko żongluje danymi...
    Jeśli byłaby jakaś kontrola nad tym, co tam trafia - to ok.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 14. Data: 2013-08-29 16:52:43
    Temat: [ORT] Re: SSHD no wreszcie (was: SSHD no wreszcie)
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 29 Aug 2013 10:36:36 +0200, Chris napisał(a):

    (ciach...)

    Człowieku - prośba - weź zainwestuj w sprawdzanie pisowni, bo oczy odpadają
    od ,,wykoŻystania" czy ,,udeŻenia"...

    [ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym ]
    [ chwalić. (JoeMonster.org) ]

  • 15. Data: 2013-08-29 16:55:25
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:

    > Jak potrzebuję pojemności to kupuję NAS-a i dyski do niego :)

    a ile nasów i dyskow sugerowalbys mi kupic, zeby miec 1TB na system i
    gierki? :D

    /nasa mam, w nim jest cos innego/

> [...]
    > by to sens ale w tych hybrydach jest jakaś mikroskopijna ilość SSD która
    > jest wykożystywana bardziej jako taki cache a nie jako osobna

    Dlatego sprawdze jak to wychodzi w praniu i czy moja oszczenosc na
    SSD+HDD bedzie warta roznicy :)

  • 16. Data: 2013-08-29 16:57:09
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Ghost napisał:

    > Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W ktorych sklepach (mowimy o 3.5 cala)?

    Komp***onik - czas dostawy 5 dni z magazynu zewnetrznego.

    Ale nie szukalem zbytnio jeszcze, poczekam jeszcze :)

  • 17. Data: 2013-08-29 17:04:33
    Od: pepe <w...@w...pl>

    W dniu 2013-08-28 20:47, Mr. Misio pisze:
    > No wreszczie pojawiaja sie w sklepach Seagaty SSHD jedno i
    > dwuterabajtowe, te pierwsze nawet ponizej czterech stow
    >
    > :D

    w życiu nie wróce do HDD, w wirujących talerzach najbardziej denerwowało
    mnie ich wirowanie i rozkręcanie, każde uśpienie to start/stop dysku, i
    te wibracje

    mam ssd intela, żadnych problemów od nowości (rok), 180GB wystarcza na
    wszystko

  • 18. Data: 2013-08-29 17:42:43
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 29 Aug 2013 17:04:33 +0200, pepe napisał(a):

    (ciach...)
> [...]
    > te wibracje
    >
    > mam ssd intela, żadnych problemów od nowości (rok), 180GB wystarcza na

    Uważaj, żeby Cię nisko przelatujący kwantyfikator nie trafił. :D

    [ Dłużej nie wytrzymam! Bo co mógłbym jeszcze, będąc niezwykle przystojnym ]
    [ lemurem, zrobić?! (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 19. Data: 2013-08-29 20:46:05
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik pepe napisał:
    > 180GB wystarcza na wszystko

    zalezy komu....

  • 20. Data: 2013-08-30 08:25:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 Aug 2013 17:04:33 +0200, pepe <w...@w...pl> wrote:

    >mam ssd intela, żadnych problemów od nowości (rok), 180GB wystarcza na
    >wszystko
    640 kB RAM też :)

    WAM