  • 1. Data: 2009-10-26 09:44:21
    Temat: [SPRZEDAM] Yamaha XJ600N
    Od: ARW <bigwitek@poczta_kropka_onet.pl>

    Witam!
    Mam do sprzedania Yamahę XJ600N. Pierwsza rejestracja w 1998r, ale model
    jest jeszcze przed modernizacją.
    Kolor: Ciemny zielony mietalizowany
    Przebieg: 37,2kkm

    Przy przebiegu 32kkm założona nowa opona na przód, zmienione łożyska
    przedniego koła, regulacja zaworów.
    Sprzęt malowany wiosną 2008r. Na koniec zeszłego sezonu został
    wymieniony łańcuch z kołami zębatymi, łożyska tylniego koła, wymieniona
    uszczelka pokrywy zaworów i uszczelniacze śrub (przy okazji kontrola
    luzów zaworowych).
    Od tamtego czasu przejeździłem jakieś 0,5kkm.
    Akumulator ma 1,5 roku. OC do marca 2010, przegląd do końca maja 2010.
    Cena 6200zł

    Dla zainteresowanych zdjęcia na priv
    Sprzęt do oglądnięcia w Paprotni k. Sochaczewa

    --
    Arek