  • 1. Data: 2011-11-03 12:58:01
    Temat: SMSy PREMIUM u kogo?
    Od: p <a...@z...pl>

    Hej,

    Z jaka firma, ktora dostarcza platnosci SMSami warto podjac wspolprace?
    Kody wapacz po raz kolejny ma awarie i stracilem zaufanie do nich.
    Potraficie cos rozsadnego polecic?

    p.

  • 2. Data: 2011-11-06 16:38:25
    Temat: Re: SMSy PREMIUM u kogo?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "p" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Z jaka firma, ktora dostarcza platnosci SMSami warto podjac wspolprace?
    > Kody wapacz po raz kolejny ma awarie i stracilem zaufanie do nich.
    > Potraficie cos rozsadnego polecic?

    cashbill
    justpay (marka avantis)
    homepay (reseller avantis)
    mobiltek (smartpay)

    raczej unikaj takich krzaków jak: dotpay, wszystko działa fajnie do czasu
    nietypowej sytuacji, wyjaśnienie problemów trwa miesiącami

    erator/

  • 3. Data: 2011-11-06 16:42:30
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > raczej unikaj takich krzaków jak: dotpay, wszystko działa fajnie do czasu
    > nietypowej sytuacji, wyjaśnienie problemów trwa miesiącami

    Z czystej ciekawosci - co masz do dotpay.pl?
    Korzystam od 2,5 roku i nie bylo nigdy zadnego problemu. Co prawda nie z sms
    premium, ale ze zwyklych platnosci.

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 4. Data: 2011-11-06 22:15:17
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z czystej ciekawosci - co masz do dotpay.pl?
    > Korzystam od 2,5 roku i nie bylo nigdy zadnego problemu. Co prawda nie z
    > sms premium, ale ze zwyklych platnosci.

    przeszedłem do innego operatora, gdyż dawał wyższe prowizje, przy
    wypowiedzeniu umowy poprosiłem o gotowy druk, wypełniłem i wysłałem
    poleconym, wypowiedzenie nie zostało przyjętę bo pan ma umowę z firma... a
    nie z..., poprosiłem o właściwy i się udało, czyli mi osobiście podpadli na
    koszt poleconego ;p inne opinie pod linkami:

    http://www.webhostingtalk.pl/topic/29296-przygody-z-
    firma-dotpay/page__hl__dotpay__fromsearch__1

    http://www.webhostingtalk.pl/topic/28815-wyznania-kl
    ienta-dotpay/page__p__252234__hl__dotpay__fromsearch
    __1

    http://www.webhostingtalk.pl/topic/16461-platnoscipl
    -czy-dotpaypl/page__p__262137__hl__dotpay__fromsearc
    h__1

    erator/

  • 5. Data: 2011-11-07 17:00:51
    Od: p <a...@z...pl>

    W dniu 2011-11-06 17:42, Gabriel Zastawnik pisze:

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z czystej ciekawosci - co masz do dotpay.pl?
    > Korzystam od 2,5 roku i nie bylo nigdy zadnego problemu. Co prawda nie z
    > sms premium, ale ze zwyklych platnosci.

    Negatywne opinie o DotPay tez niedawno gdzies widzialem.

    p.

  • 6. Data: 2011-11-08 19:48:52
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

> [...]
    __1
    > http://www.webhostingtalk.pl/topic/16461-platnoscipl
    -czy-dotpaypl/page__p__262137__hl__dotpay__fromsearc

    Thx za info z tzw. "pierwszej reki" :)

  • 7. Data: 2011-11-09 01:49:33
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 6 Nov 2011 17:42:30 +0100, Gabriel Zastawnik napisał(a):

    > Z czystej ciekawosci - co masz do dotpay.pl?
    > Korzystam od 2,5 roku i nie bylo nigdy zadnego problemu. Co prawda nie z sms
    > premium, ale ze zwyklych platnosci.

    Przeginają z czasem realizacji wypłat i jeszcze za nie biorą prowizję. Ja
    się właśnie stamtąd zwijam do konkurencji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-12-07 19:24:09
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    W dniu 06.11.2011 17:38, zlotowinfo pisze:
> [...]
    >
    > raczej unikaj takich krzaków jak: dotpay, wszystko działa fajnie do
    > czasu nietypowej sytuacji, wyjaśnienie problemów trwa miesiącami

    Odradzam Dotpay, faktycznie potrafia przeciągać problemy (lub wypłaty).
    Ostatnio na wykopie i faceoobooku była mala burza w związku z ich
    wypłacalnością.

    Obecnie korzystam z JustPay i mimo że serwis w kilku miejscach sprawia
    wrażenie niedokończonego (chociażby w angielskim tłumaczeniu), to
    wszystko działa tak jak powinno. Posiadają też znacznie większy zakres
    prefiksów (DotPay miał tylko AP., JustPay ma ich 6 albo 9 AA. ZZ. KOD. i
    inne).