    From: Irokez <n...@w...pl>
    Subject: SMS'y od La Vantil - jak się pozbyć?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Mon, 8 Aug 2016 13:13:01 +0200

    Witam.

    Czy to Play wysyła te SMS czy La Vantil śle uporczywie spam?
    W nagłówku SMS nie ma numeru z jakiego przyszło tylko pisze "La Vantil"

    Nie ma opcji w SMS aby zrezygnować, na ich stronie wypisania numeru nie ma.
    Firmę "La Vantil" już tak dobrze zapamiętałem, że moja noga ani mojej
    rodziny do końca mych dni na tym świecie nie stanie w tym spamerskim
    sklepie (chociażby z tego względu że do tego spamerskiego sklepu mam co
    najmniej 70km jak patrzę po mapie sklepów). Spamują już od roku jak nie
    lepiej.

    Miał ktoś do czynienia?

    --
    Irokez