  • 1. Data: 2010-08-26 07:47:29
    Temat: SEW995 czy da sie
    Od: z <z...@g...pl>

    Czy w SE W995 da się:
    - logować do serwera ftp (chyba tak bo jest przeglądarka www)
    - przeglądać zawartość dysków w sieci lokalnej - pobierać-wysyłać pliki
    - używać zdalnego pulpitu (np. vnc TeamViewer)
    - przeglądać pliki .doc i .pdf
    - wysyłać mejle
    I to wszystko najlepiej przez wifi żeby nie narażać się na koszty.:-)
    Wiem że to może być upierdliwe, że to jest mały ekran i bez "dotyku" ale
    czy technicznie się da? Czy soft dostarczony przez pleja będzie miał coś
    na przeciw? Szkoda mi kasy na cegłę z androidem a ciąganie wszędzie
    laptopa jest dość upierdliwe.