-
11. Data: 2009-06-07 08:24:59
Temat: Re: SERVICE TAG
Od: "Klaudia" <K...@o...pl>
Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
wiadomości news:gvhun8$db9$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:gvh6v7$5qk$1@news.onet.pl...
>> Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e...@...sigu.invalid> napisał w
>> wiadomości news:1j3ci0uq6wmla.1rkhypt8i5ir3$.dlg@40tude.net...
>>> Dnia Tue, 26 May 2009 18:02:55 +0200, Adax na pl.comp.pecet
>>> napisał(a):
>>>> B. proszę o pomoc jak w DELU użyć ten kod?
>>> http://tinyurl.com/qv4ak9
>>>> Jakie są możliwości tego TAGa dla kupującego laptop?
>>> Możesz sprawdzić stan gwarancji, pierwotną konfigurację systemu, kraj
>>> pochodzenia sprzętu i ewentualnie kanał dystrubucji ( czy to nie np.
>>> produkt refurbished ), itd. Jak zadzwonisz do supportu Della to pewnie
>>> dowiesz się dużo więcej, np. czy sprzęt jest zgłoszony jako kradziony.
>> Dziękuję! Extra, że można tu zawsze na Kogoś liczyć, serdeczności!
> Nie trzeba dzwonić. Wszystko dostępne przez WWW.
> http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.as
px/emea/shared/support
> /my_systems_info/pl/details?~ck=ln&c=pl&l=pl&lnki=2&
s=gen
Dziwne, ale ja dzisiaj nie mogę tam sprawdzić Taga, też macie brak okienka
do wpisu?