  • Data: 2011-10-04 10:39:32
    Temat: SE PC Companion dziwny problem
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,
    we SE PC companion nie wyświetlają mi się wszystkie kontakty, które widzę
    przeglądając książkę telefoniczną w telefonie, mimo iż przyciskam klawisz
    odśwież, wygląda że "mieli", telefon wydaje radosny dźwięk na końcu
    operacji, to nic to nie zmienia. W związku z tym nie mogę wysłać smsa do
    niektórych odbiorców z komputera bo po prostu nie widzę ich na liście
    kontaktów, ktoś wie co może być tego przyczyną?
    dzięki za porady

    brat