  • 11. Data: 2004-02-23 14:01:12
    Temat: Re: SDI ciekawostka
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > zwroc uwage, ze na umowie na usluge SDI jest wyszczegolniony numer IP;
    >
    > czyzby w umowie bylo zastrzezenie, ze tepsa moze zmieniac te dane
    > bez podpisania aneksu do umowy??

    TEPSA może wszystko :)

  • 12. Data: 2004-02-23 23:27:46
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Mon, 23 Feb 2004 15:01:12 +0100, "mathom" <m...@p...pl> wrote:

    >TEPSA może wszystko :)

    Nie. Jednego nie moze. Zdechnac, zapasc sie pod ziemie, zniknac jak
    koszmar nocny... A szkoda.

    --
    Darek

  • 13. Data: 2004-02-24 07:57:08
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Mon, 23 Feb 2004 23:27:46 GMT, l...@w...pdi.net (Dariusz K.
    Ladziak) wrote:

    >Nie. Jednego nie moze. Zdechnac, zapasc sie pod ziemie, zniknac jak
    >koszmar nocny... A szkoda.

    przesadzacie, przeciez SDI dziala dobrze :)

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 14. Data: 2004-02-24 07:59:13
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    futszaK napisał(a):

    > przesadzacie, przeciez SDI dziala dobrze :)

    Eee... Po prostu pozamominali jak to bylo 5, 10 , 15 lat temu... :P

    januszek

  • 15. Data: 2004-02-25 00:25:30
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On 24 Feb 2004 08:59:13 +0100, januszek
    <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> wrote:

    >Eee... Po prostu pozamominali jak to bylo 5, 10 , 15 lat temu...

    Wiesz, ja nie zapomnialem jak zaczynalo 0-202122 i limit stu wybran do
    porzucenia zadania nie zawsze mi w skrypcie wystarczal... I nie
    zapomnialem ze numer telefonu wykreca sie (tak, wykreca a nie w
    klawisz stuka) olowkiem a nie palcem - olowek rzecz nabyta a palca
    szkoda, mozna sobie znaczoco utrzec jak sie ze Sluzewca na Zoliboz
    dzwoni (w porywach do trzystu prob - a w desperacji udalo mi sie
    znalezc mozliwosc recrossingu przez Koszalin...)

    --
    DArek

  • 16. Data: 2004-02-25 04:26:46
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Dariusz K. Ladziak napisał(a):

    [...]

> [...]
    > dzwoni (w porywach do trzystu prob - a w desperacji udalo mi sie
    > znalezc mozliwosc recrossingu przez Koszalin...)

    Ja uzywalem Bratka z klawiatura i funkcja redial (zamiast olowka)
    a z Wrocka do Wrocka dzwonilem czasem 822->871 bo inaczej nie
    bylo mozna... ;)))

    januszek